۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پیروزی ایران مقابل مقدونیه با هت‌تریک سردار آزمون
کد خبر: ۱۹۴۳۴۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پیروزی ایران مقابل مقدونیه با هت‌تریک سردار آزمون

تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه سه بر یک و درخشش سردار آزمون مقدونیه را در کشورش شکست داد.

پیروزی ایران مقابل مقدونیه با هت‌تریک سردار آزمون

تیم ملی فوتبال ایران با نتیجه سه بر یک و درخشش سردار آزمون مقدونیه را در کشورش شکست داد.

به گزارش صبح قزوین ، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 21:30 در ورزشگاه فیلیپ دوم شهر اسکوپیه مقدونیه به مصاف تیم ملی این کشور رفت و توانست با حساب سه بر یک دست پر از بازی خارج شود.

برای ایران در این بازی سردار آزمون در دقایق 8، 21 و 60 و برای مقدونیه الکساندر تروخوفسکی در دقیقه 10 گلزنی کردند.

همچنین احسان حاج صفی و سعید عزت اللهی نیز با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقایق حساس نیمه نخست:

در دقیقه 8 سردار آزمون روی سانتر اشکان دژاگه و دخالت مرتضی پورعلی گنجی توانست در دهانه دروازه ، دروازه مقدونیه را باز کند تا ایران خیلی زود از حریفش یک گل جلو بیفتد.

در دقیقه 10 اما بازیکنان مقدونیه خیلی زود پاسخ ایرانی‌ها را دادند و الکساندر تروخوفسکی با شوت خود از سمت چپ محوطه جریمه ایران دروازه علیرضا بیرانوند را گشود.

در دقیقه 21 سردار آزمون روی اشتباه مدافعان مقدونیه صاحب توپ شد و با رسیدن به مقابل محوطه جریمه با شوتی آرام گل دوم ایران و خودش را نیز به ثمر رساند. پس از این گل نیز هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه ای داشتند اما نیمه نخست بازی با همان نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

دقایق حساس نیمه دوم

در دقیقه 60 این بازی سعید عزت اللهی با پاس در عمق خود سردار آزمون را با دروازه بان مقدونیه تک به تک کرد و این بازیکن هم با ضربه‌ای فنی گل سوم خود را در این بازی به ثمر رساند.

در دقیقه 67، شوت مهدی ترابی پس از برخورد به خط دفاعی مقدونیه مقابل محوطه شش قدم روی پای کریم انصاری فرد قرار گرفت و این بازیکن هم دروزاه مقدونیه را در شرایط آفساید گشود که مورد پذیرش داور قرار نگرفت.

در دقیقه 70 میلاد محمدی حرکتی را از سمت راست زمین مقدونیه آغاز کرد و در نهایت هم شوت این بازیکن با طی عرض زمین راهی اوت شد.در دقیقه 73 نیز، مهدی طارمی توپی را که در مقابل دروازه مقدونیه به دست آورده بود را به خارج از دروازه این تیم زد.

در دقیقه 78، احسان حاج صفی با حرکت از سمت راست زمین مقدونیه پاسی را مقابل دروازه این تیم برای طارمی فرستاد اما این بازیکن با بی دقتی توپ را به پای دروازه بان حریف زد تا گل چهارم ایران به ثمر نرسد.

در دقیقه 86، مهدی طارمی با پاس احسان حاج صفی با دروازه بان مقدونیه تک به تک شد اما باز هم شوت او با برخورد به دروازه بان حریف راهی کرنر شد.

این بازی در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید.

علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاج صفی، سعید عزت‌اللهی، اشکان دژاگه (مسعود شجاعی 70)، داریوش شجاعیان (مهدی ترابی 65)، وحید امیری ( میلاد محمدی 45)، سردار آزمون (کریم انصاری فرد 65) و علیرضا جهانبخش ( مهدی طارمی 65) بازیکنانی بودند که کارلوس کی روش از آن ها در این بازی استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان