۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پیروزی یک نیمه‌ای ایران مقابل مقدونیه با درخشش سردار آزمون
کد خبر: ۱۹۴۳۴۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پیروزی یک نیمه‌ای ایران مقابل مقدونیه با درخشش سردار آزمون

تیم ملی ایران توانست با نتیجه دو بر یک مقدونیه را در نیمه نخست شکست دهد.

پیروزی یک نیمه‌ای ایران مقابل مقدونیه با درخشش سردار آزمون

تیم ملی ایران توانست با نتیجه دو بر یک مقدونیه را در نیمه نخست شکست دهد.

به گزارش صبح قزوین ، تیم ملی فوتبال ایران امشب از ساعت 21:30 در ورزشگاه اسکوپیه مهمان تیم ملی مقدونیه بود که نیمه نخست این دیدار با پیروزی دو بر یک شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان رسید. در این نیمه برای ایران سردار آزمون در دقایق 8 و 21 و الکساندر تروخوفسکی در دقیقه 10 برای مقدونیه گلزنی کردند.

همچنین احسان حاج صفی و سعید عزت الهی نیز با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقایق حساس نیمه نخست:

در دقیقه 8 سردار آزمون روی سانتر اشکان دژاگه و دخالت مرتضی پورعلی گنجی توانست در دهانه دروازه ، دروازه مقدونیه را باز کند تا ایران خیلی زود از حریفش یک گل جلو بیفتد.

در دقیقه 10 اما بازیکنان مقدونیه خیلی زود پاسخ ایرانی‌ها را دادند و الکساندر تروخوفسکی با شوت خود از سمت چپ محوطه جریمه ایران دروازه علیرضا بیرانوند را گشود.

در دقیقه 21 سردار آزمون روی اشتباه مدافعان مقدونیه صاحب توپ شد و با رسیدن به مقابل محوطه جریمه با شوتی آرام گل دوم ایران و خودش را نیز به ثمر رساند. پس از این گل نیز هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه ای داشتند اما نیمه نخست بازی با همان نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاج صفی، سعید عزت‌اللهی، اشکان دژاگه، داریوش شجاعیان، وحید امیری، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش یازده بازیکنی هستند که کارلوس کی روش از ابتدا به میدان فرستاده است.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان