۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه‌های استان
کد خبر: ۱۹۴۳۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۳ ساعت: ۲۲:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد:

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه‌های استان

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت: با توجه به حرکت کاروان‌های زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) ترافیک سنگین در آزادراه‌های استان قزوین وجود دارد.

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه‌های استان
سرهنگ بهرام زینلی، رئیس پلیس راه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان قزوین اظهار کرد: قزوین جزو استان‌های استراتژیک کشور و شاهراه عبوری سایر استان‌های کشور است.
وی گفت: با توجه به حرکت کاروان‌های زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) از عصر امروز ترافیک سنگین در آزادراه‌های استان قزوین به‌ ویژه باند جنوبی آزادراه قزوین_کرج وجود دارد.

رئیس پلیس راه استان عنوان کرد: تردد وسایل‌نقلیه سنگین به جز تریلی و کامیون‌های حامل مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 12 امروز تا ساعت 24 امشب در جاده قزوین_رشت ممنوع است.

زینلی در ادامه افزود: همچنین از صبح امروز ترافیک سنگین در باند شمالی آزادراه قزوین_کرج و قزوین_زنجان وجود دارد که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته این ترافیک هم‌اکنون روان است.

وی تصریح کرد: رعایت فاصله طولی، توجه به جلو، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و بستن کمربند ایمنی از مهم‌ترین عوامل در جلوگیری از حوادث رانندگی است که باید توجه ویژه شود.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان