۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین وحشت از زوار شیعه و ایرانی دلیل لغو سفر حج/ سعودی‌ها در پازل و پروژه نظام سلطه کار می‌کنند
کد خبر: ۱۹۴۱۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۳ ساعت: ۱۵:۲۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد

وحشت از زوار شیعه و ایرانی دلیل لغو سفر حج/ سعودی‌ها در پازل و پروژه نظام سلطه کار می‌کنند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: وحشت آل سعود از زوار ایرانی دلیل سنگ اندازی آنها برای مناسک حج است چرا که سعودی ها در پازل و پروژه نظام سلطه کار می کنند.

وحشت از زوار شیعه و ایرانی دلیل لغو سفر حج/ سعودی‌ها در پازل و پروژه نظام سلطه کار می‌کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور،  نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو مناسک حج و عدم توافق میان ایران و عربستان به واسطه سنگ اندازی‌های آل سعود اظهار کرد: شاید بتوان دلیل این اتفاق را وحشت آل سعود از زوار ایرانی عنوان کرد.
وی ادامه داد: دلیل وحشت آنها در این است که سعودی‌ها در پازل و پروژه نظام سلطه کار می‌کنند که برنامه اصلی آن اسلام هراسی، ایران هراسی و شیعه هراسی است.
ذوالنور با بیان اینکه نظام سلطه می‌خواهد اسلام واقعی در جهان حاکم نشود گفت: آنها به دنبال اسلام سلطنتی که در کنترل آمریکا باشد هستند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر شیعه و سنی ایرانی به حج برود چشم مردم دنیا خواهد دید که القائات دشمنان و مستکبران عالم دروغ و باطل است. از این رو آنها نمی‌خواهند چنین اتفاقی رخ دهد.
وی با اشاره به افتراهایی که وهابیت و دشمنان نسبت به شیعه وارد می‌کنند، عنوان کرد: دشمنان شیعه را رافضی، آتش پرست و غیرمسلمان معرفی می‌کنند که برخلاف اسلام در حرکت‌اند. حال حضور شیعه در مناسک حج نشان خواهد داد که شیعیان و ایرانی‌ها نیز به یک قبله نماز می‌خوانند، کلامشان کلام قرآن کریم است و مطابق دستورات اسلام عمل می‌کنند. حتی پشت سر امام جماعت سنی نماز را به جماعت و در یک صف با دیگر مسلمانان می‌خوانند.
ذوالنور در پایان خاطرنشان کرد: این دلایل سبب وحشت دشمنان از نفوذ شیعه است و از این رو در راستای همان پروژه‌های اسلام و شیعه و ایران هراسی برای حضور ایرانیان در مناسک حج سنگ اندازی کرده و اجازه آن را ندادند.
انتهای پیام/2002

منبع: کیوسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان