۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ساخت مستند طلایه‌داران جهاد آغاز شد
کد خبر: ۱۹۴۰۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۳ ساعت: ۱۱:۴۲ ↗ لینک کوتاه

با همت حوزه علمیه قزوین؛

ساخت مستند طلایه‌داران جهاد آغاز شد

فیلم مستند طلایه داران جهاد به زندگی و شخصیت روحانی شهید مظفری در دوران ۸ سال دفاع مقدس و تحصیل در حوزه علمیه قزوین پرداخته شده است

ساخت مستند طلایه‌داران جهاد آغاز شد
 به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، معاونت امور طلاب ودانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین گفت: تلاش ما این است که فیلم‌های مستند شهدای روحانیت استان تهیه  و در رسانه ملی واستانی پخش شود.
وی در ادامه از ساخت فیلم مستند طلایه داران جهاد که به زندگی وشخصیت روحانی شهید مظفری در دوران 8 سال دفاع مقدس وهمچنین تحصیل در حوزه علمیه قزوین خبرداد.
استاد حوزه علمیه قزوین با حضور در منزل طلبه شهید مظفری به چگونگی ساخت این فیلم اشاره کرد و ابراز داشت: با همکاری ومدیریت حوزه علمیه قزوین تلاش داریم که از ابعاد زندگی شهدای روحانیت استان فیلم‌های مستندی تهیه کنیم وپس از آماده شدن آن را در رسانه ملی و شبکه استانی پخش نماییم.
وی با تاکید به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اذعان کرد: امروز نسل نوجوان و جوان ما که از روزهای حماسه وایثار اطلاع کافی ندارند باید از ابعاد شخصیتی و زندگی شهدای دفاع مقدس به خصوص روحانیت مطلع شوند.
صفی خانی در پایان گفت: شهدای روحانیت در جبهه‌های دفاع مقدس علاوه بر نقش تبلیغی، نقش فرماندهی در عملیات‌ها را برعهده داشتند که نقش این عزیزان در پیروزی دفاع مقدس مورد غفلت واقع شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اصغرگنجی / ۱۲ خرد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

سلام حاج آقا صفی خانی ضمن خدا قوت امیدوارم دراین مسیر موفق وموید باشید بنده ازهمرزمان شمادر دفاع مقدس (کربلای 4) هستم چنانچه عکس آن زمان نیازبود درخدمتم . ارادتمند شما اصغرگنجی
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان