۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۳ وزیر و زیرمجموعه‌شان باید پاسخگوی شلاق خوردن کارگران "آق دره" باشند/ با اصرار فرماندار، این اقدام تاسف انگیز رقم خورد!
کد خبر: ۱۹۴۰۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۳ ساعت: ۱۱:۲۹ ↗ لینک کوتاه

قاضی پور:

۳ وزیر و زیرمجموعه‌شان باید پاسخگوی شلاق خوردن کارگران "آق دره" باشند/ با اصرار فرماندار، این اقدام تاسف انگیز رقم خورد!

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فرماندار اصرار نمی کرد، کارگران مظلوم معدن آق دره شلاق نمی خوردند.

۳ وزیر و زیرمجموعه‌شان باید پاسخگوی شلاق خوردن کارگران "آق دره" باشند/ با اصرار فرماندار، این اقدام تاسف انگیز رقم خورد!
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، نادر قاضی پور درباره شلاق خوردن 17 کارگر معدن در آذربایجان غربی، اظهار داشت: کارگران در اعتراض به اخراج خود از معدن تجمع اعتراضی تشکیل دادند. بعد از این درگیری نگهبان و مسئولان معدن و همچنین شورای تامین شهرستان از معدن کاران شکایت کردند و قاضی، حکم شلاق صادر کرد.

قاضی پور ادامه داد: با وساطت برخی از افراد این موضوع ختم بخیر می‌شد ولی در کمال تعجب فرماندار اصرار بر مجازات کارگران داشت.

 نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اظهار تعجب از اصرار فرماندار برای مجازات این کارگران، ابراز کرد: اصرار فرمانداری برای مجازات کاملاً غیر طبیعی بود، فرماندار به عنوان راس مدیریت شورای تامین شهرستان نباید این موضوع را ادامه می داد اما وی متاسفانه نه تنها برای عدم اجرای حکم وساطت نکرده بلکه بر آن اصرار کرد.

3 وزیر و زیرمجموعه‌شان باید پاسخگوی شلاق خوردن کارگران "آق دره" باشند/ با اصرار فرماندار، این اقدام تاسف انگیز رقم خورد!

وی افزود: مجموعه وزارت کشور باید به خاطر این اقدام تاسف انگیز پاسخگو باشند. در این پرونده اگر اصرار فرماندار نبود قطعا این اتفاق ناگوار رخ نمی داد.

قاضی پور در پایان با اشاره به اینکه دولت باید جواب قانع کننده‌ای برای این موضوع داشته باشد، اذعان داشت:  شلاق‌خوردن معدن‌کاران اصلا پذیرفتنی نیست و پیگیر این قضیه خواهیم بود. وزیر کشور، وزیر کار و تعاون و وزیر صنعت به مجلس فراخوانده می‌شوند تا پاسخگوی این اتفاق ناگوار باشند.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان