۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امام راحل اسطوره قرن و نمادی از یک انسان کامل در دوره معاصر بود
کد خبر: ۱۹۳۹۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۳ ساعت: ۹:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین:

امام راحل اسطوره قرن و نمادی از یک انسان کامل در دوره معاصر بود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: بدون تردید امام راحل اسطوره قرن و نمادی از یک انسان کامل در دوره معاصر بود.

 امام راحل اسطوره قرن و نمادی از یک انسان کامل در دوره معاصر بود
مهدی رمضانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) در همه ابعاد الگویی نمونه و برجسته برای افراد جامعه هستند.
وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام راحل ادامه داد: بدون تردید امام راحل اسطوره قرن و نمادی از یک انسان کامل در دوره معاصر بود، انسانی که با تکیه و توکل بر مساعدت و یاری حضرت حق، جریانی اثرگذار در قرن حاضر پدید آورد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با اشاره به رمز پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: با تحلیل انقلاب اسلامی توسط متفکران و اندیشمندان داخلی و خارجی، چه بسا یکی از موثرترین شاخصه‌های پیروزی و تحقق انقلاب را مرجعیت و رهبری امام خمینی (ره) می‌دانند.
وی ادامه کرد: تفکری که با تاکید بر اجرا و پیاده شدن اصول و مبانی دین اسلام و تشیع و با اتکاء به هدایت خداوند متعال یک حرکت عظیم الهی و انسانی را آغاز کرد و به لطف خداوند متعال پس از رحلت ایشان نیز در سایه زعامت مقام معظم رهبری، این حرکت همچنان بالنده به مسیر خود ادامه می‌دهد.
رمضانی بیان کرد: حرکتی که انقلاب اسلامی ایران در طول بیش از 3 دهه آغاز کرده و استمرار یافته و به اقصی نقاط جهان صادر نموده است، حرکت قابل اتکاء و باارزشی است.
وی عنوان کرد: اینکه یک انسان صرفأ مبانی دینی را بیان کند و با تکیه بر آن بتواند میلیون‌ها انسان را شیفته خود سازد و با وجود تبلیغات مادی و معنوی مخالف خود بتواند یک حرکت عظیم انسانی را هدایت کند و پیش ببرد این موضوع نه تنها سال‌ها بلکه قرن‌ها قابل تامل و پرداخت است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین خاطرنشان کرد: ما باید به خود ببالیم که در جامعه‌ای زندگی می کنیم که خداوند چنین مرد آسمانی را در این سرزمین قرار داد و به ما توفیق داد که پیرو این مکتب باشیم؛ مکتبی که برخاسته از فطرت انسان و مبانی دینی منطبق با فطرت انسانی است.
وی ادامه داد: اهداف انقلاب اسلامی که متکی بر آرمان‌های فرهنگی و دینی است باید هم در داخل کشور و هم در سطوح خارج از مرزها و سایر ممالک اسلامی و غیر اسلامی نهادینه شود.
رمضانی در پایان گفت: امیدواریم که روح بلند حضرت امام(ره) به ما کمک کند و خداوند متعال به جریان انقلاب اسلامی برکت دهد و اهداف و آرمان‌های انقلاب روز به روز وسیع‌تر و باشعاع بیشتر گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان