۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دل بوسکه; آماده قهرمانی هستیم
کد خبر: ۱۹۳۹۷۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دل بوسکه; آماده قهرمانی هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا تاکید کرد که تیمش یکی از شانس های اصلی قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ است. او از آمادگی لاروخا برای شرکت در یورو ۲۰۱۶ سخن به میان آورد.

دل بوسکه; آماده قهرمانی هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا تاکید کرد که تیمش یکی از شانس های اصلی قهرمانی در یورو 2016 است. او از آمادگی لاروخا برای شرکت در یورو 2016 سخن به میان آورد.

به گزارش صبح قزوین و به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال اسپانیا یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت های یورو 2016 است. لاروخا عنوان قهرمانی را در دو دوره اخیر جام ملت های اروپا به دست آورده است و در فرانسه هم شانس بالایی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارد.

شاگردان ویسنته دل بوسکه قبل از سفر به فرانسه در دیدار دوستانه به مصاف کره جنوبی حریف تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه رفتند و با نتیجه 6 بر یک به پیروزی رسیدند.

دل بوسکه از عملکرد شاگردانش راضی است و تاکید کرد که تیم او آماده درخشش در یورو 2016 است.سرمربی لاروخا در نشست خبری بعد از بازی گفت:بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت با شایستگی پیروز بازی شدیم. درست است که در 20 دقیقه نخست کمی اذیت شدیم اما دو گل پیاپی که به ثمر رساندیم شرایط را به کلی تغییر داد. در روزهای اخیر روند صعودی بسیار خوبی داشته ایم و می توانم بگویم به مرز آمادگی کامل خود رسیده ایم.

او ادامه داد: ما آماده یورو هستیم اما باید اعتراف کرد که کار بسیار سختی پیش رو داریم. هیچ کدام از حریفان ما آسان نیستند و باید برای پیروز شدن نهایت تلاش خود را به کار گرفت و با نهایت تمرکز بازی کرد.تیم ملی اسپانیا در شرایط خوبی به سر می برد. بدون شک ما یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی خواهیم بودیم. اسپانیا در دو دور اخیر به قهرمانی رسیده است و در فرانسه هم مدعی اصلی قهرمانی است.

دل بوسکه در ادامه سخنان خود گفت: آرزوی ما این است که بتوانیم برای سومین دوره پیاپی جام قهرمانی را بالای سر بریم. بله قبول دارم که تیم های بسیار آماده ای در فرانسه حضور دارند اما ما ناامید نمی شویم و دست از تلاش برنمی داریم.

او درباره تعویض موراتا گفت: موراتا کمی درد داشت و به همین خاصر او را تعویض کردم. به شما قول می دهم که او مشکلی نخواهد داشد و در فرانسه به میدان خواهد رفت.

دل بوسکه در پایان سخنان خود درباره عملکرد نولیتو و بارترا گفت: من سعی کردم در این دیدار به همه بازیکنان بازی بدهم. دوست ندارم از یک بازیکن خاص سخن بگویم و این پیروزی را به یک بازیکن نسبت دهم. نولیتو وظیفه خود را به خوبی انجام داد. درباره بارترا هم باید بگویم درست است که او در بارسلونا نیمکت نشین است اما آماده نشان داد. او دوست دارد بازی کند و امیدوارم که آمادگی خود را حفظ کند چرا که به او نیاز داریم.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان