۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۱۷مرکز غیر مجاز عرضه کننده قلیان ۱۹۲ بار پلمپ شدند
کد خبر: ۱۹۳۹۵۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

۱۱۷مرکز غیر مجاز عرضه کننده قلیان ۱۹۲ بار پلمپ شدند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ۱۱۷ مرکزغیر قانونی یعنی سفره خانه ها ورستوران ها در شهر تهران در حوزه شهید بهشتی ۱۹۲ بار پلمپ شدند یعنی هر کدام حدود ۲ بار یا برخی حدود۵ بار پلمپ شده اند.

۱۱۷مرکز غیر مجاز عرضه کننده قلیان ۱۹۲ بار پلمپ شدند
شهنام عرشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان؛در خصوص قلیان های عرضه شده در مراکز غیر مجاز گفت: جمع آوری قلیان ها جزو اولویت های اول سازمان بهداشت محیط و کار در حوزه بهداشت است و به صورت مکرر با این مراکز برخورد می کنیم.

 وی افزود: 117 مرکزغیر قانونی یعنی سفره خانه ها ورستوران ها در شهر تهران در حوزه
شهید بهشتی 192 بار پلمپ شدند یعنی هر کدام حدود 2 بار یا برخی حدود5 بار پلمپ شده
اند.

عرشی تاکید کرد: این مراکز به راحتی و با پرداخت جریمه نقدی دوباره فعالیت خود را آغاز می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی همکاری نزدیک با دادسرا ها و تعزیرات دارند، عنوان کرد: جریمه هایی که برای این کار اختصاص داده شده از 13 تا 100 میلیون تومان است که گاهی سود حاصل از آن عرضه کنندگان این قلیان ها را حاضر به پرداخت جریمه و ادامه فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه قیمت عرضه قلیان متفاوت است، بیان کرد: برخی قلیان ها با قیمت 180 هزار تومان عرضه می شوند که برای جمع آوری آنها و پلمپ مستقیم این مراکزهماهنگی هایی با دادسرای منطقه 19 داشتیم .

عرشی تاکید کرد: اگر برخوردها مستمر باشد می توانیم نتیجه مورد نظر را بگیریم و این برنامه به عنوان اولویت اول به همه واحدها ابلاغ شده است.


انتهای پیام/

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان