۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انتخاب رئیس مجلس وزن جریان نزدیک به انقلاب را مشخص کرد/ مسئولین بجای دعواهای سیاسی، مشکل بیکاری را حل کنند
کد خبر: ۱۹۳۹۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۳ ساعت: ۷:۳۰ ↗ لینک کوتاه

ذوالنور در قزوین:

انتخاب رئیس مجلس وزن جریان نزدیک به انقلاب را مشخص کرد/ مسئولین بجای دعواهای سیاسی، مشکل بیکاری را حل کنند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هشت میلیون بیکار در کشور وجود داردکه فرصتی برای دعواهای سیاسی نیست باید از هر گونه اختلاف و تفرقه پرهیز کرد و با اتحاد و همدلی این مشکلات را برطرف کنیم.

انتخاب رئیس مجلس وزن جریان نزدیک به انقلاب را مشخص کرد/ مسئولین بجای دعواهای سیاسی، مشکل بیکاری را حل کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که شب گذشته (چهارشنبه) در مسجد امام حسن عسگری(ع) قزوین برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام راحل (ره) جامع صفات متضاد بود، در برابر دشمنان سرسخت و با دوستان مودت و دوستی داشت.

وی در ادامه افزود: انقلابی‌گری، قاطعیت، شهامت، تواضع و نرمش ناپذیری از دیگر ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره) بود.

نماینده مردم قم ابراز کرد: امام خمینی (ره) مرز بین دوست و دشمن را براساس رفتار خود مشخص می‌کرد ولی امروز عملکرد برخی سیاسیون به گونه‌ای است که فاصله آنها با بیگانگان معلوم نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به دیدار برخی آیت‌الله‌زاده‌ها با فرقه‌های ضد‌دینی تصریح کرد: برخی افراد به دیدار بهائیان می روند، در حالی که  بهائیت دشمن بشریت و ضد همه ادیان الهی و توحیدی است.

دشمن قصد نفوذ و تفرقه در کشور را دارد
ذوالنور در ادامه افزود: در قرآن سفارش شده است که هیچگونه مودت و دوستی نباید با اهل کفار به وجود بیاید، اگر مرز سیاسی و اعتقادی انسان معلوم باشد به دنبال دوستی با بهائیان نخواهیم بود و کفر در جامعه‌ حاکم نمی‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به هدف دشمن در نفوذ به کشور عنوان کرد: دشمن با عملیات روانی در حوزه‌های مختلف اعم از فرهنگ، امنیت، سیاست و اقتصاد قصد نفوذ و منحرف ساختن جوانان از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را دارد.

وی با اشاره به عملیات روانی دشمن بیان کرد: آمریکا قصد دارد جوانان را از فکر و اندیشه بازدارد، تا نسبت به مسائل سوریه، داعش، غزه و لبنان بی اعتنا و بی توجه شوند تا به راحتی تفرقه و دشمنی را در کشور و احزاب مختلف سیاسی به وجود آورد.

ذوالنور در ادامه تصریح کرد: کسانی که برای انتخابات لیست دادند و BBC و رسانه های برون مرزی نیز از آنها حمایت کرد، اگر ذره ای انقلابی بودند، دشمنان انگلیسی را سرلیست انتخاباتی خود قرار می‌دادند، تا دشمن را ناامید کنند اما متاسفانه این امر مهم اتفاق نیفتاد.

وی در ادامه اضافه کرد: امروز رسانه‌های معاند لیست‌های مختلفی را برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ارائه کردند، اما انتخاب ریاست مجلس خبرگان و رای به آیت الله جنتی و ریاست مجلس شورای اسلامی چیز دیگری را ثابت کرد.

وحدت و اتحاد بین مسلمانان رمز پیروزی انقلاب اسلامی  است

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به انتخاب رئیس مجلس دهم تصریح کرد:  اصولگرایان به این نتیجه رسیدند که گزینه دارای رای برای ریاست مجلس ندارند از همین رو وزن جریان نزدیک به انقلاب را انتخاب کردند.

ذوالنور با بیان اینکه  در زمان انتخابات هر کسی نباید احساس تکلیف کند، اظهار کرد: وحدت و اتحاد بین مسلمانان رمز پیروزی است، این کار به وحدت و انسجام ضربه می زند از این رو لازم است برای رضای خدا در برخی مواقع ایثار کرد.

وی  با بیان اینکه کسانی که در خط امام هستند باید بیشتر به فکر حل مشکلات جامعه باشند، بیان کرد: امام خمینی‌(ره) همواره دغدغه رفع مشکلات مردم به ویژه محرومان و مستضعفان را داشتند، امروز دعواهای سیاسی بین احزاب مختلف دردی از جامعه رفع نمی‌کند.

این مسئول با بیان اینکه مشکلات عدیده‌ای در کشور است، عنوان کرد:. هشت میلیون بیکار در کشور وجود داردکه فرصتی برای دعواهای سیاسی نیست باید از هر گونه اختلاف و تفرقه پرهیز کرد و با اتحاد و همدلی این مشکلات را برطرف کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: احزاب مختلف سیاسی باید در برطرف کردن مشکلات کشور با یکدیگر اتحاد داشته باشند تا دشمن نتواند از اختلاف آن‌ها به نفع خود بهره بگیرد.

با بصیرت می‌توان حق را از باطل تشخیص داد

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه زمان رهبری مقام معظم رهبری نسبت به امام خمینی(ره) سخت‌تر است، گفت:‌ ‌ اکنون شرایط برای تشخیص حق از باطل سخت‌تر شده خواص مسیرشان را کج کرده و مردم را نیز دچار تردید می‌سازند.

وی ادامه داد: در زمان امام خمینی(ره) تشخیص دادن منافقان و کفار راحت بود، اما اکنون تشخیص این دو به دلیل تبلیغات و فریب‌نمایی دوچندان شده است.

ذوالنور ادامه داد: هم اکنون می‌توان با هوشیاری، بصیرت و آگاهی نسبت به مسائل مختلف جامعه حق را از باطل تشخیص دهد، تا دشمنان و منافقان نتوانند با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان