۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کیانوش رستمی با گلایه از صداوسیما; همیشه در مسابقه‌ها به من کم‌لطفی می‌شود
کد خبر: ۱۹۳۷۷۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کیانوش رستمی با گلایه از صداوسیما; همیشه در مسابقه‌ها به من کم‌لطفی می‌شود

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان با ناراحتی از اینکه لحظه شکستن رکورد جهان توسط او از تلویزیون پخش نشده، گفت: واقعا ورزشکاران ایران ارزش این را ندارند که مردم مسابقه‌هایشان را به صورت زنده تماشا کنند؟

کیانوش رستمی با گلایه از صداوسیما; همیشه در مسابقه‌ها به من کم‌لطفی می‌شود

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان با ناراحتی از اینکه لحظه شکستن رکورد جهان توسط او از تلویزیون پخش نشده، گفت: واقعا ورزشکاران ایران ارزش این را ندارند که مردم مسابقه‌هایشان را به صورت زنده تماشا کنند؟

کیانوش رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین ، درباره شکستن رکورد دنیا و پخش نشدن مسابقه‌اش از تلویزیون بیان کرد: من می‌خواستم رکورد دنیا را تغییر بدهم و از دو هفته قبل نیز تمام دنیا متوجه این موضوع شده بودند که این اتفاق می‌افتد که خدا را شکر توانستم رکوردهای دنیا را تغییر دهم. البته شنیدم که مسابقه من پخش نشده که البته موضوع جدیدی نیست زیرا بارها در المپیک و مسابقه‌های جهانی وزنه زده‌ام و مسابقه من پخش مستقیم نشده است.

او ادامه داد: واقعا ورزشکاران ایران ارزش این را ندارند که مردم مسابقه‌های آن‌ها را به صورت زنده تماشا کنند؟

رستمی با اشاره به اینکه برای اولین بار است یک وزنه‌بردار ایرانی در کشور خود رکورد جهان را تغییر می‌دهد، گفت: شاید مردم ایران نباید مسابقه ورزشکاران خود را ببینند یا شاید هم مشکل از جای دیگری است. اما در کل همیشه در مسابقه‌های من کم‌لطفی می‌شود و مردم نمی‌توانند آن را به طور کامل تماشا کنند.

رستمی در پاسخ به این پرسش که برای شکستن رکورد مجموع جهان هم برنامه‌ریزی داشتی یا خیر تصریح کرد: بله برنامه‌ریزی داشتم و خودم وزنه‌ها را انتخاب کردم. من با تمرین‌های حرفه‌ای و شخصی خود جلو رفتم و در انتخاب وزنه‌ها هم به صورت حرفه‌ای تصمیم گرفتم.

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان در مورد اینکه کسی مخالفتی با رکوردشکنی او داشته یا خیر تصریح کرد: خدا را شکر همه به من اطمینان دارند و خیال‌شان راحت است که وزنه ای را بی‌دلیل انتخاب نمی‌کنم.

رستمی در مورد اینکه مسابقه‌های جام فجر بهترین فرصت برای او بود تا رکورد جهان را بشکند گفت: خدا را شکر مسابقه‌ها استرس نداشت اما شکستن رکورد دنیا استرس بزرگی است به طوری که شکست دادن آن از هزاران رقیب سخت‌تر است اما خوشبختانه این اتفاق افتاد و نام ایران در دو رکورد دسته 85 کیلوگرم ثبت شد.

او در پاسخ به این پرسش که در المپیک ریو هم برنامه‌ای برای شکستن رکورد دنیا دارد یا تمرکزش را فقط بر روی کسب مدال طلا خواهد گذاشت گفت: ابتدا به دنبال این خواهم بود که پرچم ایران را به اهتزاز درآورم و بعد اتفاقات قشنگ‌تر هم رخ خواهد داد. البته من در مسابقه‌های جام فجر 4 حرکت انجام دادم و سبک کار کردم. هنوز در یک ضرب و دو ضرب جا داشت که وزنه‌های بیشتری را بزنم اما وقتی رکورد دنیا عوض شد دیگر لزومی نداشت که بیشتر از این وزنه بزنم و این اتفاق باید کم کم رخ دهد.

رکورددار دسته 85 کیلوگرم جهان در پاسخ به این پرسش که به فکر شکستن رکورد یک ضرب جهان نیز هست؟ تصریح کرد: ان‌شاءالله باید تمرین‌هایم را سخت‌تر کنم تا به آن چیزی که می‌خواهم برسم.

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان در مورد اینکه گفته بود کیانوش رستمی متفاوت را در المپیک خواهید دید نیز گفت:‌ باید در این مدت باقی مانده تمرین‌هایم را جدی‌تر دنبال کنم تا به آن چیزی که می‌خواهم در المپیک برسم.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان