۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین قدردانی بنیاد شهید از رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ
کد خبر: ۱۹۳۷۰۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

قدردانی بنیاد شهید از رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ

بنیاد شهید و امور ایثارگران مراتب قدردانی و تشکر خود را از برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر و پاسداشت شهدای ۸ سال دفاع اعلام کرد.

قدردانی بنیاد شهید از رئیس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ،بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه ای خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ فوتبال ایران مراتب قدردانی و تشکر خود را از برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر و پاسداشت شهدای 8 سال دفاع مقدس را اعلام کرد.

در نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران که به امضای دکتر اسلام کریمی مدیرکل ورزشی و اردویی این بنیاد رسیده  ،آمده است:تلاش و همت ارزشمند جنابعالی و همکاران گرامی‌تان در برگزاری فینال جام حذفی در زمان و مکانی پر افتخار ،نمونه‌های بارز در ترویج و اشاعه  فرهنگ ماندگار ایثار و شهادت است. بازتاب سازنده این امر معنوی در آحاد جامعه ایران اسلامی ،موجی از تحرک و نشاط به ارمغان آورد که یک بار دیگر روح شهادت طلبی را در میان جامعه اسلامی در اذهان دوستان ایران اسلامی تداعی نمود.
در بخش دیگری از این نامه آمده است:رونمایی از کاپ قهرمانی در یادمان شهدای شلمچه توسط فرزندان گرانقدر شهدای مدافع حرم،تجدید میثاق مدیران و جامعه فوتبال درمسجد خرمشهر و اهدا نمونه‌ای از کاپ قهرمانی توسط یکی از مادران شهدا به موزه دفاع مقدس خرمشهر از افتخاراتی است که در کارنامه پر افتخار جنابعالی و همکارانتان در سازمان لیگ فوتبال ایران ثبت خواهد شد.
ضمن سپاس و قدردانی  از همت و خدمات ارزشمند جنابعالی و همکاران محترمتان امید است با توکل به ساحت مقدس حضرت حق و استعانت از ارواح بلند شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی کماکان پیروز و موفق باشید.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان