۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رسالت امام خمینی(ره) بر محور زنده کردن دین و حاکمیت اخلاق استوار بود
کد خبر: ۱۹۳۶۹۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

رسالت امام خمینی(ره) بر محور زنده کردن دین و حاکمیت اخلاق استوار بود

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت سالگرد رحلت ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تاکید کرد: رسالت امام خمینی (ره) بر محور زنده کردن دین، حاکمیت اخلاق و جامعه پذیری اخلاقی استوار بود.

رسالت امام خمینی(ره) بر محور زنده کردن دین و حاکمیت اخلاق استوار بود

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری صبح قزوین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت سالگرد رحلت ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پیامی به شرح زیر صادر کرد:

چهاردهم خرداد، تکرار نجوای نام آموزگار بزرگ انقلابی است که صدایی برای بی صدایان و کلامی برای ناله های بی کلام و دوامی برای فریادهای بی دوام علیه دین ستیزی، بی عدالتی، تبعیض و ستم پیشگی گردید. چمشان نافذ و مهربانش، گویی هنوز شکافنده ی دل های متعصب و فزاینده ی ایمان و ایقان بر مسیر دین خواهی و زنده کردن ارزش ها است. امام خمینی (ره) پرده ی ظلمت را کنار زد و مشروعیت تبار قدرت لجام گسیخته و بی رحم را برافکند. عارف دلیری بود که با بی اعتنایی به زخارف مادی، دنیای مستمندان را به مروارید اخلاق آراسته ساخت و دنیای دین ستیزان را آکنده از هراس و بی سرانجامی نمود.

رسالت امام خمینی (ره) بر محور زنده نمودن دین، حاکمیت اخلاق و جامعه پذیری اخلاقی استوار بود تا به این وسیله صلح پایدار را در جهان برقرار و این گونه، خواب قدرت مداران دین ستیز و جنگ طلب را آشفته سازد. از این منظر، انقلاب اسلامی به مثابه ی میراث بزرگ تاریخی حضرت امام (ره)، پیامی برای استقرار صلح تلقی می گردد که ماهیت آن آمیخته به روشنگری و احترام به حقوق و آزادی انسان بر مدار دین می باشد. و از این رو، 15 خرداد نیز بخشی از پیکره ی تاریخ این انقلاب است که شهیدانش، با سلاح صلح طلبی در مقابل دین ستیزی و خشونت ورزی رژیم منحوس پهلوی آگاهانه ایستادند تا صلح ستیزی  و دین ستیزی را دو روی یک سکه معرفی نمایند.

اینجانب، ضمن ادای احترام به ساحت پاک حضرت امام خمینی (ره) که ما را برای همیشه مدیون خویش ساخته است و با گرامیداشت پانزدهم خرداد ماه، سلامتی وجود زعیم عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را که حافظ رسالت امام و خون شهیدان می باشند از درگاه خداوند خواستارم و از درگاه حضرت احدیت، محافظت از نهضت خمینی کبیر (ره) را تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) خواهانم.

                                                                                                                   سید محمود علوی

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان