۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مشارکت ۱۰۰مرکز بهداشتی درمانی و سلامت جامع در طرح سنجش سلامت دانش آموزان
کد خبر: ۱۹۳۶۴۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مشارکت ۱۰۰مرکز بهداشتی درمانی و سلامت جامع در طرح سنجش سلامت دانش آموزان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از مشارکت ۱۰۰مرکز بهداشتی درمانی و سلامت جامع در طرح سنجش سلامت دانش آموزان خبر داد.

مشارکت ۱۰۰مرکز بهداشتی درمانی و سلامت جامع در طرح سنجش سلامت دانش آموزان
شهنام عرشی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی صبح قزوین جوان؛ در خصوص اقدامات وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی برای اجرای طرح سنجش سلامت دانش آموزی گفت: طرح سنجش دانش آموزی که در پایگاه ها، مراکز بهداشتی درمانی و حوزه بهداشت آموزش وپرورش انجام می شود.

وی افزود: این طرح در استان تهران از 17 خرداد ماه یعنی  یک روز قبل از شروع ماه رمضان آغاز و دو ماه ادامه پیدا می کند.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص برنامه های این دانشگاه برای افزایش کیفیت سنجش و ارائه خدمت گفت: بدون ایجاد اختلال در روند ثبت نام دانش آموزان اجرای این برنامه را از 6 تا 9 ماه آینده اجرا می کنیم.

وی ضمن تاکید بر مشارکت تمام پایگاه ها و مراکز بهداشتی درمانی عنوان کرد: 100 مرکز بهداشتی و درمانی و سلامت جامع درگیر این برنامه هستند.

عرشی در خصوص اقدامات بهداشتی درمانی که در صورت وجود مشکل در معاینه صورت می گیرد، بیان کرد: در صورت وجود مشکل در معاینه ، دانش آموزان به مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه های علوم پزشکی ارجاع و یا توضیحات لازم به والدین برای پیگیری مشکل داده می شود.

انتهای پیام/

منبع: بهداشت و سلامت باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان