۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کشف زمین خواری ۳۱۵ میلیارد ریالی در سیستان و بلوچستان
کد خبر: ۱۹۳۶۲۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کشف زمین خواری ۳۱۵ میلیارد ریالی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف ۳۱۵ هکتار از اراضی ملی در منطقه "سوربوک" شهرستان قصرقند به ارزش ۳۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

کشف زمین خواری ۳۱۵ میلیارد ریالی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف 315 هکتار از اراضی ملی در منطقه "سوربوک" شهرستان قصرقند به ارزش 315 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین ) منطقه سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی افزود: در راستای مبارزه با پدیده زمین خواری و جلوگیری از تصرف منابع ملی،مأموران انتظامی شهرستان "قصرقند" از تصرف حدود 315 هکتار از اراضی ملی توسط افراد سودجو مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: مأموران انتظامی با همکاری کارشناس اداره منابع طبیعی پس از بررسی های دقیق میدانی و پایش نقشه های مرجع دریافتند که حدود 315 هکتار از اراضی ملی در بخش"ساربوک" شهرستان قصرقند به صورت غیرقانونی تصرف و در آن اقدام به ساخت و ساز های غیرمجاز شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این زمین ها حدود 315 میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات و با هماهنگی مراجع قضائی، ضمن قلع و قمع ساخت و سازهای صورت گرفته،اراضی تصرف شده آزاد و به منابع ملی بازگشت.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان