۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین پیکر مطهر ۵۵ شهید دفاع مقدس به کشور بازگشت
کد خبر: ۱۹۳۵۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۲ ساعت: ۱۲:۵۶ ↗ لینک کوتاه

امروز؛

پیکر مطهر ۵۵ شهید دفاع مقدس به کشور بازگشت

پیکرهای پاک و مطهر ۵۵ شهید دوران دفاع مقدس صبح امروز از مرز شلمچه به خاک کشور بازگشت.

پیکر مطهر ۵۵ شهید دفاع مقدس به کشور بازگشت
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، پیکرهای مطهر 55 شهید دوران دفاع مقدس که در 2 هفته اخیر در مناطق عملیاتی کشف شده‌اند با استقبال گسترده مردم و مسئولان از مرز شلمچه به کشور بازگشت.

 

پیکر مطهر این شهدای والامقام در مناطق عملیاتی همچون فاو، ام‌الرصاص، غرب اروند، شلمچه، زید، کتیبان، مجنون، شرق دجله و زبیدات از سوی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده است.

 

آئین استقبال از پیکرهای مطهر این شهدای والامقام صبح امروز در مرز شلمچه  با حضور مسئولان لشکری و کشوری و مردم ولایتمدار خوزستان برگزار شد.

 

مراسم استقبال از شهدا توسط سپاه حضرت ولی‌عصرعصر (عج) استان خوزستان با حضور مردم شهرهای شریف خرمشهر و آبادان برگزار شد که پس از استقبال به معراج شهدای اهواز منتقل می‌شوند و سپس برای شناسایی به ستاد معراج شهدای تهران انتقال می‌یابند

 

این شهدای والامقام در عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر، بدر، والفجر 8، کربلای 4 و تک‌های دشمن در مناطق فاو، شلمچه و زبیدات به شهادت رسیدند و پیکر مطهرشان پس از سال‌ها به میهن اسلامی بازگشت.

 

در این مراسم، علاوه بر مردم، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح و سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/1404

منبع: رجا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان