۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بحران آب، مهاجرت‌های زیادی در قائنات را به دنبال دارد
کد خبر: ۱۹۳۴۲۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بحران آب، مهاجرت‌های زیادی در قائنات را به دنبال دارد

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس دهم گفت: بحران آب، مهاجرت‌های زیادی در قائنات را به دنبال دارد.

بحران آب، مهاجرت‌های زیادی در قائنات را به دنبال دارد

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس دهم گفت: بحران آب، مهاجرت‌های زیادی در قائنات را به دنبال دارد.

فرهاد فلاحتی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه خراسان جنوبی، توجه به اقتصاد مقاومتی در سطح کلان کشور و فرهنگ اسلامی که در بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید شده بود را مهم‌ترین اولویت‌های کاریش عنوان کرد.

وی افزود: توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام و پیگیری مطالبات استان و شهرستان‌های حوزه انتخابیه نیز جزء اولویت کاری‌ام خواهد بود.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه ادامه داد: پاسداری از حریم اسلام و نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، رعایت امانت و تقوا در انجام وظایف، پایبندی به استقلال و اعتلای کشور، دفاع از قانون اساسی و مدنظر قرار دادن آزادی مردم و تامین مصالح آنها از وظایف تعریف شده نماینده مجلس در قانون اساسی است.

فلاحتی با بیان اینکه بحران آب و خشکسالی مهمترین مشکل شهرستان قائنات و زیرکوه است، اظهار کرد: خشکسالی‌های پیاپی مهاجرت‌های زیادی را دامن می‌زند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه تصریح کرد: صنایع تعطیل شده و نیمه از جمله مشکلات مردم شهرستان است که توجه به آن در بحث اشغال اهمیت زیادی دارد.

فلاحتی گفت: در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی اولین مسئله کمک همه قوا در این خصوص است و مسئولان نیز باید بیش از آنکه بحث شعاری مطرح شود، برنامه‌های مدون ارائه دهند.

وی توجه به پتانسیل‌های داخلی و روحیه جهادی داشتن را از جمله راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان