۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قرار بود که فردا حاج احمد متوسلیان بیاید، اما نمی آید!
کد خبر: ۱۹۳۰۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۱ ساعت: ۱۷:۱۹ ↗ لینک کوتاه

با تصمیم شورای صنفی نمایش؛

قرار بود که فردا حاج احمد متوسلیان بیاید، اما نمی آید!

با تصمیم شورای صنفی نمایش قرار است از روز چهارشنبه سه فیلم «ایستاده در غبار»، «ننه نقلی» و «عادت نمی‌کنیم» در سینماهای کشور اکران شود. اما به دلیل آماده نبودن شرایط اکران فیلم «ایستاده در غبار» به تعویق افتاده و در هفته آتی اکران خواهد شد.

 قرار بود که فردا حاج احمد متوسلیان بیاید، اما نمی آید!
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین ، با تصمیم شورای صنفی نمایش قرار است از روز چهارشنبه سه فیلم «ایستاده در غبار»، «ننه نقلی» و «عادت نمی‌کنیم» در سینماهای کشور اکران شود. اما به دلیل آماده نبودن شرایط اکران فیلم «ایستاده در غبار» به تعویق افتاده و در هفته آتی اکران خواهد شد. 
حاج احمد متوسلیان فردا نمی‌آید

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره علت تعویق اکران این فیلم گفت: با توجه به شرایطی که سازمان سینمایی درباره فیلم های دفاع مقدس در اختیار دفاتر پخش قرار داد امکان نمایش فیلم برای دفتر فیلمیران مهیا شد اما فروش فیلم «اژدها وارد می‌شود» به گونه ای بود که فکر نمی‌کردیم قبل از اتمام 7 هفته کف فروش فیلم تامین نشود و فیلم تعویض شود به همین دلیل احساس کردیم فرصت برای آماده سازی فیلم و شرایط مناسب برای اکران آن داریم.

وی ادامه داد: اما با توجه به کف فروش فیلم شاهد افت و تعویض آن از سینماهای کشور بودیم به همین دلیل آمادگی لازم برای اکران «ایستاده در غبار» را نداریم. به شورای صنفی نمایش هم اعلام کردیم که به این سرعت امکان اکران فیلم را در سطح گسترده و در شان فیلم را نداریم. 

حاج احمد متوسلیان فردا نمی‌آید!

سرتیپی درباره زمان اکران فیلم گفت: به محض آماده شده شرایط اکران و فراهم شدن تبلیغات مناسب برای فیلم حتما فیلم را به صورت گسترده و مناسب آنگونه که در شان فیلم است اکران می‌کنیم. امیدوارم این شرایط در هفته آتی مهیا شود.

 این تعویق در اکران «ایستاده در غبار» در حالی است که قرار بود این فیلم در اکران اول نوروز 95 روی پرده سینماهای کشور برود اما به دلایل نامعلومی از سبد اکران نوروز 95 کنار گذاشته شد و نمایش عمومی آن به ماه جاری موکول شد.«ایستاده در غبار» با حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند از همین رو سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد.

انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان