۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قوه قضاییه هیچ‌گاه تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار نمی‌گیرد
کد خبر: ۱۹۳۰۴۰ نویسنده: اسماعیل صادقی نیارکی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۱ ساعت: ۱۶:۱۶ ↗ لینک کوتاه

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین:

قوه قضاییه هیچ‌گاه تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار نمی‌گیرد

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: موضع‌گیری برخی جریان‌ها در برابر اجرای احکام اسلامی طبیعی است، برخی تلاش دارند که به دستگاه قضا فشار وارد کنند اما بدانند که تصور تحت تاثیر قراردادن دستگاه قضایی تصوری اشتباه و باطل است.

قوه قضاییه هیچ‌گاه تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار نمی‌گیرد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، اسماعیل صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین با اشاره به اجرای حکم پارتی شبانه دانشجویان در قزوین اظهار کرد: قوه قضاییه هیچ‌گاه تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار نمی‌گیرد و در اجرای احکام اسلامی کوتاهی نخواهد کرد.

وی با تصریح بر پایبندی قوه قضائیه بر اجرای سریع و دقیق احکام اسلامی در جامعه، گفت: دستگاه قضایی به طور یقین با هرگونه هنجارشکنی و تعرض به ارزش‌های اسلامی برخورد و اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین با اشاره به اینکه آحاد جامعه باید در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش نمایند، تاکید کرد: توقع می‌رود مسئولین و مراجع ذی ربط در زمینه فرهنگ‌سازی و اقدامات پیشگیرانه به طور جدی عمل کرده و حساسیت نشان دهند.

صادقی نیارکی با تاکید بر اینکه نظام بر پایه دین مبین اسلام و باورهای دینی تحکیم یافته، اذعان داشت: همان طور که دشمن همواره در راستای نفوذ فرهنگی و تغییر باورهای دینی و اعتقادی افراد جامعه تلاش می‌کند، ما هم موظف به فرهنگ سازی و تبدیل ارزش‌های دینی به یک باور جهانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در مملکتی نفس می‌کشیم که هزاران شهید جان خود را نثار آن کرده‌اند لذا شایسته نیست با برخی رفتارها و هنجارشکنی‌ها خون پاک و آرمان‌های شهدا را پایمال کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین تصریح کرد: موضع‌گیری برخی جریان‌ها در برابر اجرای احکام اسلامی طبیعی است چراکه هدفی جز تضعیف ارزش‌های دینی و جنگ روانی در کشور ندارند؛ عده‌ای تلاش دارند که به دستگاه قضا فشار وارد کنند اما بدانند که تصور تحت تاثیر قراردادن دستگاه قضایی تصوری اشتباه و باطل است.

صادقی نیارکی در پایان تاکید کرد: در اجرای احکام اسلام هیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد و فضا سازی‌ها و موضع‌گیری‌ها موجب تحت تاثیر قرار گرفتن تصمیمات نخواهد شد.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان