۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ثبت نام رایگان جامعه کارگری در مراکز علمی کاربردی کشور
کد خبر: ۱۹۲۹۹۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ثبت نام رایگان جامعه کارگری در مراکز علمی کاربردی کشور

معاون دبیرکل خانه کارگر کشور از ثبت نام رایگان جامعه کارگری در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور خبر داد.

ثبت نام رایگان جامعه کارگری در مراکز علمی کاربردی کشور

معاون دبیرکل خانه کارگر کشور از ثبت نام رایگان جامعه کارگری در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )- منطقه مرکزی- حسن صادقی در مراسم بهره‌برداری از یک سفره‌خانه سنتی و مجموعه پذیرایی که توسط یکی از اعضای خانه کارگر ساوه در این شهرستان احداث شده است، اظهار کرد: برخورداری جامعه کارگری از امکان تحصیل رایگان در دانشگاه‌های علمی کاربردی حق مسلم آنان است که در نظر داریم در یک پروسه پنج ساله این مهم را عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی کارگری در ساوه گفت: افتتاح این دانشگاه در شهرستان ساوه که قطب کارگری و صنعتی کشور است و بزرگترین شهر صنعتی کشور با اشتغال بیش از 50 هزار بیمه شده تامین اجتماعی را در خود جای داده از برنامه های در دست اقدام خانه کارگر است که امیدواریم با حمایت مسئولان این نیاز علمی شهرستان برآورده شود و کارگران بتوانند به صورت رایگان ادامه تحصیل دهند.

وی رویکرد خانه کارگر را ارائه خدمت به جامعه کارگری دانست و تصریح کرد: تشکیلات خانه کارگر به عنوان یک تشکیلات خدماتی همواره دغدغه برطرف کردن مشکلات جامعه کارگری را دارد و در صدد برآوردن نیازهای کارگران است.

صادقی با اشاره به راه اندازی بیش از هزار و 100 سوئیت اقامتی توسط خانه کارگر در سراسر کشور افزود: این تعداد سوئیت در شهرهای توریستی و تفریحی نظیر شمال کشور، تبریز، شیراز، سرعین و ... احداث شده و جامعه کارگری از امکانات آن بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: از آنجاکه در شهرستان ساوه پتانسیل‌های گردشگری و تفریحی نیز وجود دارد، احداث یک مرکز اقامتی در دستور کار قرار دارد و مجموعه های نظیر این مجموعه تفریحی نیز به همت اعضای خانه کارگر احداث خواهد شد و پذیرای مردم خواهد بود، ضمن اینکه افرادی که به غرب کشور سفر می‌کنند می توانند در ساوه و در مرکز اقامتی خانه کارگر اتراق داشته باشند.

صادقی خاطر نشان کرد: با تخصیص دو میلیارد ریال سرمایه اولیه از سوی خانه کارگر کشور عملیات اجرایی احداث این مجموعه آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: خانه کارگر در صدد برطرف کردن نیازها و مطالبات جامعه کارگری است و استمرار این حرکت نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان است.

معاون دبیرکل خانه کارگر کشور در ادامه با اشاره به فعالیت‌های آموزشی خانه کارگر در کشور گفت: در حوزه آموزش در سال 94 بیش از 190 هزار نفر در دوره‌های آموزشی حوزه‌های گوناگون شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان