۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین صدور کارت ملی هوشمند، دستاورد جدید ثبت احوال تاکستان
کد خبر: ۱۹۲۹۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

از سوي ثبت احوال تاكستان صورت گرفت:

صدور کارت ملی هوشمند، دستاورد جدید ثبت احوال تاکستان

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان تاکستان گفت: دو مجموعه پست و ثبت احوال تاکستان در حال حاضر با اتحاد و با امکانات ثبت احوال در راستای تسهیلات دهی برای مردم آمادگی دارند و حضور عکاس درثبت نیز به همین سبب صورت گرفته است.

صدور کارت ملی هوشمند، دستاورد جدید ثبت احوال تاکستان
به گزارش صبح قزوین، حسین رحمانیان رئیس اداره ثبت احوال شهرستان تاکستان به تعامل اداره پست و ثبت احوال با محوریت ثبت احوال خبرداد و اظهار داشت: دو مجموعه پست و ثبت احوال تاکستان در حال حاضر با اتحاد و با امکانات ثبت احوال در راستای تسهیلات دهی برای مردم آمادگی دارند و حضور عکاس درثبت نیز به همین سبب صورت گرفته است.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان تاکستان با بیان اینکه رضایت مندی مردم مورد توجه قرار دارد، اظهار داشت: این به دلیل این است که رضایت مندی مردم مورد توجه است زیرا صاحبان واقعی مردم هستند و وظیفه ما خدمتگزاری در عمل و نه در شعار است.
این مسئول ادامه داد: مردم اگر احساس کنند کسانی که خدمات ارائه می دهند صادق هستند به طور ویژه تر به آنها اعتماد کرده و این حق برای مردم است.
رئیس اداره ثبت احوال و اسناد شهرستان تاکستان ادامه داد: همچنین اگر مدیریت صحیح حاکم باشد مردم برای گرفتن خدمات کمترین آسیب و هزینه و زمان را دیده و آسایش روانی خواهند دید.
رحمانیان ادامه داد: اگر اینترنت، پست، عکاس و بانک یک جا در خدمات شهروندان باشند مشکلات دیگر نیز کاهش پیدا می کند.
تاک پرس انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان