۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین پخش تصاویر مستند از اتفاقاتی که در زمان رحلت امام(ره) افتاد
کد خبر: ۱۹۲۸۵۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پخش تصاویر مستند از اتفاقاتی که در زمان رحلت امام(ره) افتاد

تصاویری از حضور مردم و اتفاقاتی که در زمان رحلت حضرت امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ به وقوع پیوسته است، در قالب مستندی از تلویزیون پخش می‌شود.

پخش تصاویر مستند از اتفاقاتی که در زمان رحلت امام(ره) افتاد

تصاویری از حضور مردم و اتفاقاتی که در زمان رحلت حضرت امام خمینی (ره) در 14 خرداد سال 1368 به وقوع پیوسته است، در قالب مستندی از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو صبح قزوین ، تصاویری از خانه حضرت امام (ره) و حسینیه جماران، اقامه نماز بر پیکر حضرت امام توسط آیت‌الله گلپایگانی و گفت‌وگو با مرحوم حجت الاسلام سید احمد خمینی در قالب این برنامه روی آنتن می‌رود.

مختار هوشنگی، مدیر تامین برنامه و پخش شبکه مستند سیما درباره این مستند گفته است: وفا، پایداری، عشق و ایثار مردم نسبت به انقلاب و حضرت امام (ره) در این تصاویر عیان است. همچنین در این برنامه مردم از چگونگی تشکیل موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی، اقدامات این موسسه و تشکیل موزه آثار ایشان مطلع می‌شوند.

فیلمبردار مستند «حضور» علی عالمی و نویسنده و گوینده متن بهروز رضوی است و جمعه، 14 خرداد ساعت 12 پخش می‌شود.

دو قسمت از مجموعه مستند «سیمرغ» هم آماده پخش شده که یکی به بیان ویژگی‌های حضرت امام (ره) توسط مرحوم حجت الاسلام ابوترابی می پردازد و دیگری گوشه‌هایی از زندگی شخصی حضرت امام (ره) که توسط خانواده ایشان ثبت شده است را تصویر می‌کند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان