۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ایمن‌سازی راه‌ها اولویت نخست وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۵
کد خبر: ۱۹۲۴۴۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ایمن‌سازی راه‌ها اولویت نخست وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۵

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان سیاست های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۵، ایمن‌سازی راه‌ها را در اولویت نخست این وزارتخانه بیان کرد.

ایمن‌سازی راه‌ها اولویت نخست وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۵

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان سیاست های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در سال 95، ایمن‌سازی راه‌ها را در اولویت نخست این وزارتخانه بیان کرد.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه گلستان، مهندس «ابراهیم مبارک قدم» در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز، حفظ حریم راه‌ها و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در آن‌ها از مواردی است که در جهت ایمن‌سازی راه‌ها و نگهداری از راه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی، توسعه خطوط ریلی را اولویت دیگر این وزارتخانه برشمرد و افزود: گسترش حمل و نقل ریلی برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل و مبادلات تجاری انجام می‌شود.

مبارک‌قدم بر تدوین استرا‍ژی و راهبرد برای دستیابی به این اهداف در سال جاری دانست و گفت: دوام و حیات هر مجموعه به منابع انسانی آن وابسته است و حفظ و کرامت آنان باید جزو اصول اساسی در تدوین این راهبرد باشد.

وی اظهار کرد: دسترسی به فرآیندهای الکترونیکی اداره‌کل به‌ویژه سامانه ارتباط مردمی شاهراه، موضوع دیگری است که در سیاست‌های ابلاغی وزارتخانه بدان توجه ویژه شده است.

به گفته مبارک قدم، ارتباط مستمر بین مسئولان و کارکنان، بخشی دیگر از راهبردهای سال جاری وزارت راه و شهرسازی را تشکیل داده به طوری که طبق بررسی‌های کارشناسی، توجه و تحسین مدیران تا 65 درصد در کارآیی کارکنان تأثیرگذار است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز که جزو تأکیدات مقام معظم رهبری است، مدیریت‌های اداره‌کل باید به سمت تهیه و اجرای برش‌های استانی برنامه‌های وزارتخانه در این راستا باشند.

مبارک قدم، حساسیت بر حفاظت از اموال و ماشین‌آلات را بخش دیگری از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در سال 95 اعلام کرد.

پیش از سخنان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، مصوبات جلسات پیشین شورای اداری اداره‌کل بررسی شد و هریک از مدیریت‌ها و روسای ستادی و ادارات تابعه شهرستانی به بیان نتایج و پیگیری‌های انجام شده، پرداختند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان