۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رستم‌وندی قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی شد
کد خبر: ۱۹۲۳۳۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

رستم‌وندی قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی شد

تقی رستم‌وندی طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی منصوب شد.

رستم‌وندی قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی شد

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری صبح قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، تقی رستم‌وندی طی حکمی از سوی رحمانی‌فضلی به عنوان قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی منصوب شد.

رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حکم خود خطاب به تقی رستم‌وندی آورده است: با عنایت به مراتب تعهد، درایت و سوابق موثر و ارزشمند در حوزه فرهنگی و اجتماعی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت رئیس مرکز و قائم‌مقام وزیر در امور اجتماعی و فرهنگی منصوب می‌نمایم.

وزیر کشور پیگیری اولویت‌های تعیین شده توسط مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی، زمینه‌سازی برای تحقق توسعه اجتماعی به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه همه‌جانبه، متوازن و پایدار از طریق تقویت سازمان‌ها و نهادهای غیردولتی اجتماعی، بررسی و شناسایی مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی، پیگیری امور مربوط به ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و نیز ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل کشور، تشکیل منظم و مستمر جلسات شورای اجتماعی کشور و پیگیری پیش‌نویس اساسنامه جدید و توجه ویژه به امور و مسائل جوانان را از اهم وظایفی دانست که انتظار دارد با برنامه‌ریزی مناسب و ایجاد هماهنگی بین فعالیت‌های واحدهای تابعه و استانی و نظارت بر حسن اجرای وظایف آنان صورت پذیرد.

رحمانی‌فضلی در این حکم از رستم‌وندی خواست در ایجاد هماهنگی و تعامل با سایر دستگاه‌های مرتبط با حوزه اجتماعی و فرهنگی مجدانه در جهت نیل به آن تلاش و کوشش نماید.

رحمانی‌فضلی در این حکم آورده است: توفیق روز افزون‌تان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

مسئولیت‌های مختلف در سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی و 5 سال مدیریت شبکه 4 سیما از جمله سوابق تقی رستم‌وندی است.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان