۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انتخابات هیأت‌رئیسه نشان داد علی‌رغم ادعای اصلاح طلبان، اکثریت مجلس با اصولگرایان است
کد خبر: ۱۹۲۱۷۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۱۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

انتخابات هیأت‌رئیسه نشان داد علی‌رغم ادعای اصلاح طلبان، اکثریت مجلس با اصولگرایان است

منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم گفت: علیرغم مباحث مطرح شده توسط اصلاح‌طلبان انتخابات دیروز هیأت رئیسه مجلس نشان داد نه اصلاح‌طلبان بلکه اصولگرایان در مجلس اکثریت دارند.

انتخابات هیأت‌رئیسه نشان داد علی‌رغم ادعای اصلاح طلبان، اکثریت مجلس با اصولگرایان است

حمیدرضا فولادگر منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، با اشاره به انتخابات هیأت رئیسه مجلس گفت: نتیجه انتخابات هیأت رئیسه مجلس نشان داد که اکثریت مجلس در اختیار نیروهای اصولگرا و مستقلینی است که تمایل نداشتند در فراکسیون امید عضویت داشته باشند.

وی افزود: علیرغم مباحثی که اصلاح‌طلبان مطرح کرده بودند که اکثریت مجلس دهم را در اختیار دارند انتخابات دیروز هیأت رئیسه نشان داد که همچنان اکثریت مجلس در اختیار نیروهای اصولگرا و مستقلین است.

منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم اظهار داشت: امیدوارم ترکیب هیأت رئیسه و اعضای فراکسیون‌های مجلس در جهت حل مشکلات کشور گام بردارند و از ظرفیت مجلس برای تحقق مطالب مطرح شده در پیام رهبر انقلاب خطاب به مجلس در حوزه مسائل اقتصادی و فرهنگی استفاده شود.

فولادگر در پایان گفت:‌ رهبر معظم انقلاب در پیام خود خطاب به مجلس دهم بر تعمیق باورهای دینی در حوزه مسائل فرهنگی و برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور تاکید داشتند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان