۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی منصوب شد
کد خبر: ۱۹۱۷۴۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی منصوب شد

"دکتر نجف قراچورلو" به عنوان رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی منصوب شد

"دکتر نجف قراچورلو" به عنوان رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین ) منطقه آذربایجان‌شرقی، بعد از ارتقای واحد جهاد دانشگاهی استان به سازمان جهاد دانشگاهی، دکتر نجف قراچورلو که ریاست واحد جهاد دانشگاهی استان را عهده دار بود، طی حکمی از سوی دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشور، به عنوان رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجانشرقی منصوب شد.

در حکم دکتر طیبی خطاب به دکتر نجف قراچورلو آمده است:

"نظر به تعهد و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی و با عنایت به موافقت هیأت امنای جهاد دانشگاهی در جلسه یکصد و سی و هفتمین، مورخه 19 اسفند ماه سال 94 با سازمان شدن جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی به عنوان «رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با راه اندازی سازمان جهاد دانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی ضمن برقراری ارتباط و هماهنگی بین واحدهای تابع آن سازمان و بهره‌مندی از ارتباط موثر با مدیران ارشد این نهاد و مدیران اجرایی استان و هم‌چنین توان علمی و اجرایی همکاران جهادگر در جهت ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های این نهاد بیش از پیش اهتمام داشته باشید.

مزید توفیقات جنابعالی و همکاران محترم را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند متعال خواستار است."

گفتنی است، دکتر قراچورلو عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی استان بوده و دارای مدرک دکتری مدیریت مالی از دانشگاه پونای هندوستان می‌باشد.

بر اساس این گزارش؛ از بین ۴۲ واحد جهاددانشگاهی در کشور ۹ واحد حائز شرایط تبدیل به سازمان شده‌اند.

جهاددانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی همزمان با تشکیل این نهاد در سال 1359 به عنوان یکی از اولین واحدهای این نهاد در کشور فعالیت خود را با پیگیری اهداف جهاددانشگاهی کشور آغاز کرد و در سالهای متمادی فراز و نشیب خود با شکل دهی و راه اندازی مراکز متعدد فرهنگی، هنری، آموزشی، پژوهشی در سطح استان توانسته است قدم‌های اساسی را در اعتلای فرهنگی و پژوهشی بردارد و ضمن تداوم و کیفیت بخشیدن به فعالیت‌هایش در محیط دانشگاهی سعی نموده نقش یک پل ارتباطی بین دانشگاه و جامعه را ایفا کند.

هم اکنون نیز در جهاددانشگاهی استان علاوه بر چهار معاونت پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و پشتیبانی؛ پژوهشکده ملی توسعه و برنامه ریزی که دارای گروه‌های کاربردی و با اهمیت مدیریت توسعه، جامعه شناسی توسعه و برنامه ریزی منطقه ای می‌باشد، مشغول فعالیت هست که در صورت توجه مسئولان می‌تواند بیش از پیش منشا آثار خیر در جامعه باشد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان