۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۱ هزار معلم در آزمون دوره روش‌های فعال یاددهی شرکت کردند
کد خبر: ۱۹۱۶۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۹ ساعت: ۱۴:۱۲ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان:

۱۱ هزار معلم در آزمون دوره روش‌های فعال یاددهی شرکت کردند

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آزمون دوره آموزشی روش‌هاي فعال ياددهي و يادگيري با شرکت بیش از ۱۱ هزار معلم استان طی دو مرحله برگزار شد.

۱۱ هزار معلم در آزمون دوره روش‌های فعال یاددهی شرکت کردند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، خیراله رحمانی، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: بیش از 11 هزار نفر از فرهنگيان استان قزوین در دوره روش‌هاي فعال ياددهي و يادگيري شرکت کردند.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت افزود: براساس برنامه سالانه سازمان مدیریت و برنامه ریزی، هر فرهنگی برای توانمند سازی و ارتقاء سطح علمی و آموزشی خود باید 40 ساعت و در سطح مدیران باید 60 ساعت دوره لازم التعلیم را آموزش ببینند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی استان قزوین خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان برای برقراری عدالت آموزشی و ارتقاء سطح علمی معلمان بر اساس سامانه LTMS دوره‌‎هایی را تعریف کرده و درحال اجرای آن می‌باشد.
وی ادامه داد: دوره ياددهي و يادگيري یکی از دوره‌هایی است که معلمان فرهیخته استان استقبال خوبی از آن داشتند.
رحمانی با اشاره به اینکه دوره آموزشی روش‌هاي فعال ياددهي و يادگيري به صورت الکترونیکی برگزار شد، تصریح کرد: این دوره در 37 پایگاه و 14 منطقه استان با 150 نفر عوامل اجرایی شامل مدرس، مدیر، ناظر، مراقب و کادر خدماتی برگزار شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان