۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۱۰ هزار قزوینی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
کد خبر: ۱۹۱۶۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۹ ساعت: ۱۴:۰ ↗ لینک کوتاه

جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) استان:

۱۰ هزار قزوینی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست خبری اعلام کرد: ۱۰ هزار قزوینی در ۲۷ امین سالگرد ارتحال امام به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

۱۰ هزار قزوینی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قروین، نشست خبری ستاد ارتحال امام خمینی(ره) پیش از ظهر امروز(یکشنبه) با حضور اصحاب رسانه در سپاه استان قزوین برگزار شد.
سرهنگ عباس برزگر، جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در این مراسم ابراز کرد: امسال بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مانند سال‌های گذشته با حضور باشکوه ملت ایران بر گزار می‌شود.
وی درباره امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک شخص نبود بلکه یک جریان فکری، اخلاقی، سیاسی و اسلامی در کل دنیا و به ویژه در ایران بود.
جانشین راهبردی سپاه استان قزوین افزود: امام(ره) در زمان حیات خود به همه فهماند که با انسجام داخلی و توجه به همه اقشار جامعه، می‌توان با همه ستمگران مبارزه کرد.
وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) در زمان غربت و تبعید، با برنامه ریزی، تدبیر و توکل توانست جوانان و نوجوانان را برای مبارزه با نظام 2500 ساله شاهنشاهی ساماندهی کند.
برزگر خاطرنشان کرد: با وجود اینکه امام اهل سیاسی کاری و حزب گرایی نبود، اما توانست با صداقت، حسن نیت، صراحت و معنویت جنگ را به نفع اسلام پیروز کند.
وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای کمرنگ کردن و از بین بردن یاد امام در بین ملت ایران، عنوان کرد: با تمام تلاش‌ها و باوجود به کارگیری همه امکانات، باز هم آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی ماندگار است.
این مسئول در ادامه گفت: همه ساله در روز رحلت امام خمینی(ره) بیش از یک میلیون نفر زائر به مرقد ایشان سفر می‌کنند و با آرمان های امام تجدید پیمان دوباره دارند.
جانشین راهبردی سپاه استان، یادآور شد: امام خمینی(ره) تنها شخصی است که هنگام ورود به ایران و در زمان رحلتش، استقبال و بدرقه بی سابقه ای‌از ایشان شد.
وی درباره برنامه‌های سپاه استان در روز رحلت امام، گفت: به روال سال‌های گذشته با هماهنگی دستگاه‌های مختلف استان، امسال نیز 10 هزار نفر از استان قزوین به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.
برزگر افزود: روز 13 خردادماه از ساعت 11 شب تا سه بامداد روز 14 خرداد، افراد از سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج استان به مرقد امام اعزام می‌شوند و 5 صبح در مرقد امام خمینی(ره) مستقر خواهند شد.
وی یادآور شد: متاسفانه به دلیل کمبود وسایل نقلیه مناسب، میزان اعزام هر ساله کمتر می‌شود و در استان قزوین تعداد اعزام از 23 هزار نفر به 10 هزار نفر کاهش یافته است.
برزگر در پایان گفت: ثبت نام برای اعزام به حرم مطهر امام خمینی(ره) از 10 خرداد آغاز می‌شود و ثبت نام از جوانان و نوجوانان در اولویت قرار دارد.
انتهای پیام/7006 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان