۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شهرستان البرز از قطار جابجایی‌ها جا نماند
کد خبر: ۱۹۱۵۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۹ ساعت: ۱۱:۴۸ ↗ لینک کوتاه

در ادامه تقدیر از حامیان اصلاحات در قزوین؛

شهرستان البرز از قطار جابجایی‌ها جا نماند

در ادامه سیر تقدیر از متعظمین به اصلاحات، شهرستان البرز نیز از اتوبوس تحولات جا نماند و اولین انتصاب استان قزوین را در بخش مرکزی شاهد بود.

شهرستان البرز از قطار جابجایی‌ها جا نماند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ،-----مرتضی مجاهد.

پس از انتخابات سال گذشته و لزوم تقدیر از جانفشانی‎های فدائیان اصلاحات در اقصی نقاط استان قزوین، سیر تحولات و جابجایی‎ها با در نظر گرفتن ارتباط اشخاص با جریان‎های پیروز انتخابات آغاز شد.
اما از آنجایی که شهرستان البرز نیز به دلایل گوناگونی نظیر عدم وحدت سایر جریان‎های سیاسی اصولگرا و تعدد اقوام موجود در آن به حیات خلوتی برای انتصاب مدیران و کارمندان غیر بومی و پروازی تبدیل شده است، از اتوبوس تحولات جا نماند و اولین انتصاب استان قزوین را در بخش مرکزی شاهد بود.
البته این تمام ماجرا نبوده و نیست، زیرا برای رسیدن به اهداف درون حزبی و برنامه‎ریزی برای انتخابات سال آینده نیاز به استفاده از تمام ظرفیت‎های موجود است، ظرفیتی که گوشه‎ای از آن در موضوعاتی نظیر صدور حکم مسئولیت و مراسم تقدیر از شوراهای اسلامی اصلاح طلب کشور مشاهده شد.
همچنین در ادامه سیر تقدیر از متعظمین به اصلاحات، پس از آنکه دهیار خدوم یکی از روستاها در سکوت رسانه‎ای و به بهانه‎های مختلف کنار گذاشته شد، دیگر خادم به جریان خاص نیز از گندم این ملک بی‎نصیب نماند و خود را در ردای دهیاری یک روستا دید تا اصلاحات، تعهد خود را هرچند کوچک به خادمان خود اثبات کند.
حالا نیز گمانه زنی‎ها از تغییر در حوزه حراست فرمانداری حکایت دارد و سخن از انتصاب نماینده فرماندار در اصناف و صنعت به سمت حراست فرمانداری به میان آمده تا شاید همانند یکی از مجموعه‎های خدمت‎‎رسان، نیروهای غیر همسو از مناصب حساس کنار گذاشته شوند.
به نظر می‎رسد این فضا پایانی بر اینگونه شنیده‎ها نیست، زیرا زمزمه تغییر در ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز نیز بگوش می‎رسد و احتمالاً رییس ستاد انتخاباتی جریان خاص که به گفته شاهدان در روزهای انتخابات از هیچ خدمتی حتی توزیع تراکت در خیابان‎های الوند دریغ نکرده بود؛ جایگزین مدیر فعلی خواهد شد.
وقایع و تحولات اخیر، این شائبه را در اذهان عمومی مردم ایجاد می‎کند که شاید جریانی با اقدام و عمل، آنهم نه در موضوع تحقق شعار سال بلکه با مهره‎چینی و استفاده از ظرفیت‎های موجود در صدد زمینه‎ سازی برای پیروزی در انتخابات‎های آینده است.
به هرحال اینگونه شنیده‎ها ما را به یاد تذکر ارزشمند مقام معظم رهبری به مسئولان می‎اندازد که فرمودند: «مسئولین نظام باید مراقب باشند از عوارضی که در نظام‎های طاغوتی و غیرمردمی، بیماری همه‎گیر کارگزاران است، خود را با دقت و وسواس دور نگه دارند.
بیماری رفاه زدگی و عشرت طلبی، بیماری زد و بند نامشروع و فساد مالی و اداری، بیماری تکبر و دوری از مردم، بیماری دسته بندی‎های ناسالم و ترجیح مقاصد باندی بر مصالح عمومی و امثال این‎ها که ابتلای به آن، مانند موریانه، پایه‎های هر نظامی را سست و پوک می کند؛ یا دل سپردن به سنت‎های طاغوتی و رغبت به احیای آنها و بی‎تفاوتی یا بی‎اعتنایی به ارزش های‎اسلامی و انقلابی که دل را می‎میراند و نشاط و شوق خدمت به مردمی را که مخلصانه جان و مال خود را در راه انقلاب داده‎اند، سلب می کند و آنان را ناامید و غمگین می سازد».
انتهای پیام/2002
منبع: پایگاه خبری، تحلیلی ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان