۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین داشتن روحیه و عملکرد انقلابی باید اصلی‌ترین ویژگی مجلس دهم باشد
کد خبر: ۱۹۱۴۲۴ نویسنده: حجت الاسلام ذوالنور تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۹ ساعت: ۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قم در مصاحبه با صبح قزوین:

داشتن روحیه و عملکرد انقلابی باید اصلی‌ترین ویژگی مجلس دهم باشد

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد: باید روحیه انقلابی، آرمانگرا و نگاه واقع بین در مجلس جاری و به معنای واقعی این مجلس کاری باشد و همچنین نمایندگان مشکلات مردم را در اولویت اول خود قرار دهند.

داشتن روحیه و عملکرد انقلابی باید اصلی‌ترین ویژگی مجلس دهم باشد
حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، با اشاره به ترکیب هیئت رئیسه مجلس دهم اظهار کرد: تعیین ریاست مجلس جزو اختیارات نمایندگان مجلس است و هیچ اراده‌ای از بیرون نمی‌تواند بر روی نمایندگان اثر بگذارد.
وی در ادامه افزود: برخی حمایت‌ها و اظهارنظرها درباره ریاست مجلس گفته می‌شود اما در نهایت این نمایندگان در مجلس دهم هستند که باید در مورد ریاست مجلس تصمیم گیری کنند.
نماینده مردم قم با اشاره به ویژگی‌های مجلس دهم تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی مجلس که در رأس آن قرار دارد به فرموده مقام معظم رهبری انقلابی بودن است؛ زیرا نمایندگان کشور ما فقط با نگاه انقلابی و دینی خود می‌توانند بهترین قوانین را برای کشور تصویب کنند.
وی اضافه کرد: باید روحیه انقلابی، آرمانگرا و نگاه واقع بین در مجلس جاری و به معنای واقعی این مجلس کاری باشد و همچنین نمایندگان مشکلات مردم را در اولویت اول خود قرار دهند.
این نماینده مجلس عنوان کرد: حل معضلات اقتصادی دستورالعمل ابتدایی و مهم برای نمایندگان این دوره است، ملت ایران امروز در وضعیت معیشتی سختی به سر می‌برند و نمایندگان باید به دور از نگاه‌های حزبی و جناحی خود و کنار گذاشتن سیاسی کاری‌ها باید فقط به دنبال رفع موانع اقتصادی باشند.
وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به افتتاحیه مجلس دهم اذعان کرد: ایشان اقتصاد مقاوم و فرهنگ اسلامی را دو اولویت مهم مجلس دانستند؛ بنابراین نقشه راه همه ما در مجلس دهم مشخص است و همه برنامه‌ریزی‌ها باید در این مسیر صورت بگیرد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان