۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین شوق مردم برای پیاده‌روی حرم امام نشانه علاقه آنها به نظام است
کد خبر: ۱۹۱۰۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۸ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مدیر کاروان زائران پیاده تبریز در مصاحبه با صبح قزوین:

شوق مردم برای پیاده‌روی حرم امام نشانه علاقه آنها به نظام است

مدیر کاروان زائران پیاده تبریز عنوان کرد: هرساله مردم استان‌های مختلف با حضور گسترده خود در امراسم سالگرد ارتحال امام راحل توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کنند.

شوق مردم برای پیاده‌روی حرم امام نشانه علاقه آنها به نظام است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، کاروان 108 نفری زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) که از تبریز پیاده روی خود آغاز کرده‌ است پیش از ظهر امروز(شنبه) وارد قزوین شد.
تیزچنگ، مدیر کاروان زائران تبریزی مرقد مطهر امام راحل در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: کاروان پیاده زائران حرم مطهر بنیانگذرا جمهوری اسلامی با حضور 108نفر از اقشار مختلف مردم همچون دانشجو، کارگر، کارمند و رزمنده دوران دفاع مقدس در این پیاده روی شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: این کاروان پیاده روی خود را از تاریخ 24 اردیبهشت ماه از شهز تبریز آغاز کرده است و پس از گذر از چند استان امروز(شنبه) وارد استان قزوین و شهر بیدستان شدند که مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.
مدیر کاروان زائران تبریزی مرقد مطهر امام راحل درباره اهداف این پیاده روی اذعان کرد: مردم تبریز هرساله با هدف تجدید و تحکیم بیعت با امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی از تبریز به سمت مزار امام حرکت می‌کند که این حرکت نشان پایبندی مردم به آرمان‌های رهبر کبیر خودشان است.


وی تصریح کرد: عده‌‎ای گمان می‌کنند با رحلت امام خمینی(ره) اهداف ایشان نیز به فراموشی سپرده شده و علاقه مردم به بنیانگذار انقلاب کمرنگ شده است؛ اما هرساله مردم استان‌های مختلف با حضور گسترده خود در این مراسم توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی می‌کنند.
گفتنی است این کاروان پس از استراحت و صرف نهار به میزبانی شهرداری بیدستان استان قزوین حرکت خود را به سمت مرقد مطهر امام خمینی(ره) ادامه خواهد داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان