۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین فعالیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند
کد خبر: ۱۹۰۹۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۸ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

فعالیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه استفاده از گاز سی‌ان‌جی در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارد، بیان کرد: برخورداری استان از جایگاه های گاز طبیعی موجب شده که میزان استفاده از بنزین به طور چشمگیری کاهش یابد.

فعالیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، عبدالعلی دربندی زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب سال«اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام گذاری شده است، هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باید تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.
وی اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نیز از این قاعدۀ کلی مستثنی نیست و در سال‌های اخیر، اقدامات مطلوبی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام داده است.
این مسئول ادامه داد: شهرداری قزوین از گذشته نسبت به راه‌اندازی جایگاه های سوخت گیری عملکرد بسیار خوبی داشته است به گونه ای که هم اکنون 8 جایگاه در سطح شهر و تحت نظارت سازمان فعالیت می کنند.

استفاده از گاز سی‌ان‌جی در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارد
دربندی زاده عنوان کرد: این جایگاه های سوخت گیری قابلیت ارائۀ خدمات 10 جایگاه را دارند، زیرا 2 تا از جایگاه ها دو کمپرسوره است.
وی عنوان کرد: بیشتر تاکسی ها و شرکت های حمل و نقل درون شهری به طور شایسته از این جایگاه‌ها استفاده می‌کنند و سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نیز تلاش دارد؛ این جایگاه‌ها به صورت تمام وقت به شهروندان و وسایل حمل و نقل عمومی خدمات ارائه دهند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه این خدمات با کمترین هزینۀ ممکن در اختیار رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی و شهروندان قرار داده می‌شود، در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا می کند.
دربندی زاده با بیان اینکه استفاده از گاز سی‌ان‌جی در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارد، خاطرنشان کرد: برخورداری استان از جایگاه های گاز طبیعی موجب شده که میزان استفاده از بنزین به طور چشمگیری کاهش یابد.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از بنزین مورد استفاده در داخل کشور، وارداتی است که باعث خروج ارز از کشور می شود، با کاهش مصرف آن می توان گام مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشت.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآورشد: شهرداری قزوین و سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین برای اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام اثرگذاری برداشته باشند، همواره سعی دارند جایگاه های سی ان جی را در سطح شهر فعال نگه دارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان