۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین داستان ماریای رها شده روی پله‌های شهربانی قزوین و بدرقه همسر شهید بابایی تا منزل ابدی
کد خبر: ۱۹۰۸۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۸ ساعت: ۱۰:۲۴ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

داستان ماریای رها شده روی پله‌های شهربانی قزوین و بدرقه همسر شهید بابایی تا منزل ابدی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

داستان ماریای رها شده روی پله‌های شهربانی قزوین و بدرقه همسر شهید بابایی تا منزل ابدی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.

با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید


سربازی روی پله‌های شهربانی پیدایم کرد/ دوست دارم بدانم متعلق به کدام خانواده قزوینی هستم

44 سال قبل ماریا را که نوزادی چندماهه بوده روی پله‌های شهربانی قزوین پیدا می‌کنند؛ الان ماریا به ایران آمده تا خانواده واقعی خود پیدا کند و از اینکه آدم‌هایی را می‌بیند که از نظر ظاهری شبیه خودش هستند بسیار خوشحال است و دوست دارد بداند متعلق به کدام خانواده است.


نمایندگان جدید شرف نمایندگی مردم را به ذلت پیروی از قدرت‌طلبان نفروشند/ مشکلات استان با عمل به میل و هوس خان‌های قدرت طلب حل نمی‌شود

امام جمعه قزوین با بیان اینکه نمایندگان جدید شرف نمایندگی مردم را به ذلت پیروی از قدرت‌طلبان نفروشند، بیان کرد: زمانی که ما به میل و هوس این خان‌های قدرت طلب در استان عمل کنیم باید با مشکل بیماری و تهدید کارخانه‌های دست و پنچه نرم کنیم.

امام جمعه موقت قزوین معرفی شد

امام جمعه موقت قزوین از سوی آیت الله عابدینی، امام جمعه قزوین معرفی شد.


وقتی معرفی جوان برتر از سوی متولیان رسانه‌ای قزوین انکار می‌شود

چرا برنامه‌ای که هرساله به عنوان همایش روز جوان و معرفی جوانان برتر حوزه‌های مختلف استان برگزار می‌شود نباید دارای سیستم ثابت و هماهنگی‌های لازم بین ادارات متبوع باشد؟


اجرای شبکه راه آهن قزوین به رشت و آستارا الویت اصلی استان است

استاندار در دیدار وزیر اقتصاد و صنایع کشور آذربایجان گفت: توسعه شبکه ریلی در خطوط بین المللی می تواند در صادرات کالا نیز موثر باشد و ما نیز در اجرای شبکه راه آهن قزوین به رشت و آستارا مصمم هستیم تا هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.


پدر و مادر عزیزم عرش آسمان در این پیوند دوباره فرش زیر پایتان باد

سلما بابایی در مراسم تشییع مادرش گفت: مادرم، هر چند سخت است اما باید باور کنیم که دیگر عطر وجودت و نفس گرمت کنار ما نیست، پدر و مادر عزیزم عرش آسمان در این پیوند دوباره فرش زیر پایتان باد.


آخرین قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار قزوین +جدول قیمت‌ها

توت‌فرنگی، هلو، گیلاس و آلبالو از جمله میوه‌های نوبرانه‌ای است که در بازار وجود دارد و قیمت آن‌ها به مرور کاهش خواهد یافت.


همسر شهید بابایی تا منزل ابدی خود بدرقه شد

با حضور پرشور و گسترده مردم قزوین همسر شهید بابایی تا منزل ابدی خود بدرقه شد.


همسر شهید بابایی: عباس دست زد رو شانه‌ام و گفت باید مرد باشی

یک روز عباس به من گفت: "اگر یک روز تابوت مرا ببینی چه کار می‌کنی؟" گفتم: "عباس تو را خدا از این حرف‌ها نزن. عوض اینکه دو نفری نشسته‌ایم یک چیز خوبی بگی …" گفت: "نه جدی می‌گویم." دست زد رو شانه‌ام. گفت: "باید مرد باشی.


انتخاب آیت الله جنتی تودهنی محکمی به غرب و حامیان داخلی آنها بود

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: دشمنان نظام یک مجلس خبرگان انقلابی نمی‌خواهند؛ بنابراین تمام تلاش خود را کردند تا آیت الله جنتی به مجلس راه پیدا نکند اما با انتخاب وی به ریاست مجلس دچار خسارت عظیمی شدند.


توقف روند افزایشی طلاق از ابتدای سال جاری تاکنون

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری قزوین با اشاره به آمار طلاق در استان عنوان کرد: براساس آمار ثبت احوال در استان قزوین، شاهد توقف روند افزایشی طلاق از ابتدای سال جاری تاکنون هستیم.


انتخاب آیت الله جنتی باعث خوشحالی نیروهای انقلابی و عصبانیت دشمنان اسلام شد

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: مجلس خبرگان رهبری باید دارای هویت انقلابی و ضداستکباری باشد که پنجمین دوره مجلس خبرگان با انتخاب شایسته آیت الله جنتی توانست این موضوع را در عملکرد خود نشان دهد.


معلم آبیکی با کار جهادی 150 فعال قرآنی پرورش داد/ کم توجهی مسئولین فرهنگی به فعالیت‌های قرآنی

یکی از معلمین قرآنی استان بدون دریافت هیچ گونه مزد و پاداشی در خارج از ساعات آموزشی مدارس با دانش آموزان در زمینه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و قرآنی فعالیت می‌کند که با تلاش او و همکارانش بیش از 150 دانش آموز فعال قرانی شده‌اند.


وهابیت با رشوه‌های میلیاردی در جامعه قرآنی نفوذ دارد/ مسئولان بجای شعار حمایت کنند

قاری بین المللی قرآن گفت: برای پیشرفت جامعه در زمینه قرآن به کار فرهنگی شایسته حمایت‌های مادی و معنوی مسئولین نیازمند هستیم.


اجازه ندهیم هرکسی با هر عنوانی به بسیج خدشه وارد کند

رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس گفت: اجازه ندهیم هرکسی با هر عنوانی به اسم بسیج و بسیجی بودن خدشه‌ای وارد کند زیرا بسیجیان نیز از جنس همین ملت هستند.


بدون انتقاد جامعه فاسد می‌شود/ نباید از درون نیروهای انقلاب را چند دسته کنیم

استاندار قزوین با بیان اینکه وحدت رمز ادامه حیات انقلاب است، بیان کرد: انتقاد هم باید باشد و اگر فضای انتقاد ایجاد نشود، جامعه فاسد می‌شود، رقابت سازنده بین نیروهای انقلاب زیر سایه رهبر معظم انقلاب بسیار مفید خواهد بود.


خطاط را گفتم بنویس، جمعیت خرمشهر 36 میلیون نفر

عضو خبرگان رهبری قزوین بیان کرد: به خطاط دفتر تبلیغات خرمشهر گفتم بنویس جمعیت خرمشهر 36 میلیون نفر، هدفم این بود که در آن زمان چون جمعیت کشور 36 میلیون نفر بود نشان دهیم که همه ملت ایران پشتیبان مردم خرمشهر در جنگ بودند.


کودکان را در آغوش دردناک سرطان تنها نگذاریم

وقتی صحبت از بچه‌ها می‌شود شاید ابتلا به سرطان یکی از آن مسائلی باشد حتی به آن فکر هم نمی‌کنیم اما متاسفانه این بیماری سالیانه کودکانه بسیاری را در آغوش دردناک خود می‌فشارد.


هیچ سرمایه‌گذاری نباید در پیچ و خم مشکلات اداری گرفتار شود

معاون سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی میراث فرهنگی کشور بیان کرد: استانداری باید دستگاه‌های زیر مجموعه را برای صدور استعلامات و موافقت اصولی‌ها هماهنگ نماید به طوریکه هیچ سرمایه گذاری در پیچ و خم مشکلات اداری گرفتار نشود.


شادی‌هایی که با فرهنگ انتظار بیگانه‌اند/ متولیان فرهنگی در کجای میدان فرهنگ‌سازی قرار دارند؟

چندین سال است که برگزاری برخی از جشن‌های خودجوش مردمی به انحراف رفته و رنگ و بوی گناه به خود گرفته است و هیچ مسئولی در استان خود را متولی نظارت یا جهت دهی به این جشن‌ها نمی‌داند.


انتهای پیام/9003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان