۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شهردار الوند پاسخگوی علت استعفای مدیران شهرداری باشد
کد خبر: ۱۹۰۴۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۷ ساعت: ۱۱:۲۰ ↗ لینک کوتاه

امام جماعت مسجد رسول‎اکرم شهر الوند:

شهردار الوند پاسخگوی علت استعفای مدیران شهرداری باشد

امام جماعت مسجد جامع حضرت رسول‎اکرم(ص) شهر الوند گفت: شائبه استعفاء این مدیران برای امتناع از همراهی با تخلف تغییر کاربری سؤال بزرگی است که مردم انتظار دارند صراحتاً به آن پاسخ داده شود.

شهردار الوند پاسخگوی علت استعفای مدیران شهرداری باشد
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، حجت‎الاسلام غلامی امام جماعت مسجد جامع حضرت رسول‎اکرم(ص) شهر الوند شب گذشته(پنج شنبه) در جمع نمازگزاران این مسجد اظهار داشت: هفته گذشته درباره مطالبات مردمی نسبت به اقدامات یکی از مسئولان شهرستان البرز مواردی بیان شد که متأسفانه بجز سکوت پاسخی شنیده نشد.
غلامی افزود: متأسفانه برخی مسئولان بجای پاسخگویی به مطالبات و انتقادات مردمی سکوت اختیار کرده، اصحاب رسانه و نشر دهندگان اخبار در فضای مجازی را متهم می‎کنند، در صورتی که باید ضمن بررسی موارد بیان شده؛ نسبت به رفع مشکل و پاسخگویی به مردم اقدام کنند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به موضوع استعفای مدیران مالی و حسابداری شهرداری الوند بیان داشت: استعفاء یکباره این مدیران در یک روز شائبه‎هایی را در اذهان عمومی ایجاد کرده که باید به آنها پاسخ داده شود.
امام جماعت مسجد جامع حضرت رسول اکرم(ص) خطاب به شهردار الوند گفت: «ما از زحمات بی شائبه شما تقدیر می‎کنیم، اما آیا استعفای این مدیران با موضوع تغییر کاربری برخی اراضی ارتباطی دارد؟»
وی خاطرنشان کرد: شائبه استعفاء این مدیران برای امتناع از همراهی با تخلف تغییر کاربری سؤال بزرگی است که مردم انتظار دارند صراحتاً به آن پاسخ داده شود.
غلامی اضافه کرد: باید برای جلوگیری از بی اعتمادی مردم نسبت به بدنه خدوم شهرداری هرچه سریع تر نسبت به این موضوع روشنگری لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/2002

منبع: پایگاه خبری، تحلیلی ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان