۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین پدر و مادر عزیزم عرش آسمان در این پیوند دوباره فرش زیر پایتان باد
کد خبر: ۱۹۰۱۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۶ ساعت: ۱۳:۵۶ ↗ لینک کوتاه

سلما بابایی در مراسم تشییع مادرش:

پدر و مادر عزیزم عرش آسمان در این پیوند دوباره فرش زیر پایتان باد

سلما بابایی در مراسم تشییع مادرش گفت: مادرم، هر چند سخت است اما باید باور کنیم که دیگر عطر وجودت و نفس گرمت کنار ما نیست، پدر و مادر عزیزم عرش آسمان در این پیوند دوباره فرش زیر پایتان باد.

پدر و مادر عزیزم عرش آسمان در این پیوند دوباره فرش زیر پایتان باد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، پیکر همسر شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی، مرحومه صدیقه حکمت با حضور مسئولان استانی و جمع کثیری از مردم قزوین از مقابل امامزاده اسماعیل(ع) به سمت گلزار شهدا تشییع و به خاک سپرده شد.
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این همسر فداکار و دلسوز از ساعت 10 صبح آغاز و با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط مداحان اهل بیت(ع) تا امامزاده حسین قزوین ادامه داشت.
عده زیادی از مردم شهید پرور قزوین از ابتدای مسیر حرکت، پیکر همسر شهید بابایی را همراهی می‌کردند. همزمان جمع کثیری از مردم نیز در گلزار شهدا و در میعادگاه دائمی این بانوی فداکار که پس از سال‌ها بردباری به همسر شهیدش پیوست، به انتظار نشسته بودند.
پس از رسیدن جمعیت به گلزار شهدا و قرائت قرآن، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز در این مراسم با تسلیت به مناسبت عروج جاودانه همسر شهید بابایی گفت: بر خود وظیفه می‌دانم از حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولین استانی، فرماندهان و نیروی نظامی و انتظامی به ویژه هم‌سنگران شهید در نیروی هوایی تشکر و قدردانی کنم.
وی تاکید کرد: امید است با حضور همیشگی شما مردم شهید پرور، ادامه دهندگان راه سرخ و پویای شهدا باشیم.
حقایق پور در ادامه پیام رئیس‌جمهور به مناسبت درگذشت همسر شهید بابایی قرائت کرد. در این پیام آمده بود؛
درگذشت بانوی فداکار مرحومه صدیقه حکمت، همسر شهید سرافراز سرلشکر خلبان، عباس بابایی موجب تألم و تاثر فراوان شد.
آن مادر مومنه در دوران دفاع مقدس، نقشی موثر در رشادت‌های همسر دلاورش ایفا کرد و الگویی ماندگار از ایستادگی برجای گذاشت.
پس از شهادت همسر نیز، با صبوری و اخلاص و حکمت در دفاع از آرمان‍‌های شهدا و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد.
اینجانب مصیبت وارده به خانواده‌های محترم وابسته همرزمان و رهروان شهید بابایی صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، علو درجات و هم‌جواری با صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
در ادامه سلما بابایی، دختر شهید بابایی بیان کرد: مادرم، تحمل هجرانت که در لحظه لحظه‌های عمرمان دلخوش به حضورت بودیم برای ما بسیار غم انگیز است.
وی ادامه داد: هر چند سخت است اما باید باور کنیم که دیگر عطر وجودت و نفس گرمت کنار ما نیست و روح بلندت به سوی خالق هستی پرکشیده است. پدر و مادر عزیزم عرش آسمان در این پیوند دوباره فرش زیر پایتان باد.
دختر شهید بابایی در پایان از ابراز همدردی و پیگیری‌های رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و سار مسئولان و مردم شهید پرور قزوین تشکر کرد.
آیت الله عیدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین نیز در این مراسم اظهار کرد: مرحومه صدیقه حکمت، همسر شهید سرافراز، سرلشکر خلبان عباس بابایی اسوه صبر، فداکاری و ولایت مداری بودند که آن شهید بزرگوار را از نظر عاطفی و اعتقادی همراهی کردند و فرزندانی شایسته‌ در مسیر همسر شهیدشان پرورش دادند.
در ادامه آیت الله عیدالکریم عابدینی بر پیکر مرحومه صدیقه حکمت نماز میت را اقامه کرد و بعد از این مراسم پیکر همسر شهید بابایی به خاک سپرده شد.
گفتنی است، مراسم یادبود مرحومه صدیقه حکمت از ساعت 19 تا 20:30 امروز در مسجد محمد رسول‌الله (ص) و مراسم صباح مزار همسر شهید بابایی از ساعت 8 تا 9:30 صبح روز جمعه هفتم‌ خرداد‌ماه در مسجد محمد رسول الله(ص) برگزار می‌شود.
همسر شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی پس از تحمل ماه‌ها درد ناشی از بیماری کبد شامگاه سوم خرداد در بیمارستان نمازی شیراز دار فانی را وداع گفت.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان