۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آخرین قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار قزوین +جدول قیمت‌ها
کد خبر: ۱۹۰۰۹۳ نویسنده: شیما شعبانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۶ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

آخرین قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار قزوین +جدول قیمت‌ها

توت‌فرنگی، هلو، گیلاس و آلبالو از جمله میوه‌های نوبرانه‌ای است که در بازار وجود دارد و قیمت آن‌ها به مرور کاهش خواهد یافت.

آخرین قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار قزوین +جدول قیمت‌ها

حبیب صادقی پور، رئیس صنف میوه فروشان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره وضعیت قیمت‌ میوه‌های نوبرانه در بازار میوه استان اظهار کرد: توت‌فرنگی، هلو، گیلاس و آلبالو از جمله میوه‌های نوبرانه‌ای است که در بازار وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به قیمت میوه و سبزیجات در بازار اعلام کرد: هم اکنون در بازار قیمت موز 5000 تومان، قیمت سیب درجه یک 4000 تومان و درجه دو 2000 تومان به فروش می‌رسد.

این مسئول با بیان اینکه پرتقال از جنوب کشور وارد استان می‌شود، عنوان کرد: هم اکنون تقاضای مردم برای سیب و پرتقال به دلیل اینکه فصل آن گذشته کاهش پیدا کرده است، و امروز این محصول یه قیمت 6000 تومان در بازار به فروش می‌رسد.

صادقی پور با اشاره به ثبات قیمت میوه و سبزی در میادین میوه و تره‌بار گفت: خیار درختی هزار تومان و خیار رسمی هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد. همچنین هر کیلو گوجه‌فرنگی هزار و 500 تومان،‌ هر کیلو پیاز هزار تومان و سیب‌زمینی هزار تومان قیمت دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: قیمت سبزی و کاهو 2000 تومان و لیمو ترش وارداتی 18000 تومان قیمت دارد.

رئیس صنف میوه فروشان استان قزوین درباره وضعیت قیمت‌ میوه‌های نوبرانه در بازار میوه استان اظهار کرد: مردم منتظر میوه‌های نوبرانه با قیمت کم از جمله زردآلو، گیلاس، شلیل، هلو و شبرنگ هستند که این ماه وارد بازار خواهد شد و قیمت‌ آنها به مرور کاهش پیدا خواهد کرد.

در ادامه جدول آخرین قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار استان قزوین را مشاهده می‌کنیم:

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان