۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین انتخاب آیت الله جنتی تودهنی محکمی به غرب و حامیان داخلی آنها بود
کد خبر: ۱۸۹۹۴۶ نویسنده: حجت الاسلام حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۶ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام حسینی در مصاحبه با صبح قزوین:

انتخاب آیت الله جنتی تودهنی محکمی به غرب و حامیان داخلی آنها بود

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: دشمنان نظام یک مجلس خبرگان انقلابی نمی‌خواهند؛ بنابراین تمام تلاش خود را کردند تا آیت الله جنتی به مجلس راه پیدا نکند اما با انتخاب وی به ریاست مجلس دچار خسارت عظیمی شدند.

انتخاب آیت الله جنتی تودهنی محکمی به غرب و حامیان داخلی آنها بود
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده سابق مردم قزوین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان اظهار کرد: این انتخاب از سوی اعضای خبرگان رهبری عملکردی بسیار شایسته و انقلابی بود که رویه این مجلس را برای ادامه فعالیتش مشخص کرد.
وی اذعان کرد: از بهمن ماه سال گذشته و پیش از زمان شروع تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان طراحی‌های عظیمی صورت گرفت تا دشمنان انقلاب و حامیان داخلی آنها این مجلس را در اختیار بگیرند.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه هدف دشمنان ایران اسلامی تاثیرگذاری در آینده نظام است، تصریح کرد: حتی انگلیسی‌ها با توطئه‌های فراوان و رسانه‌های خود در این زمینه به خوبی وارد شدند و به صورت خیلی روشن لیست به مردم ایران ارائه داد.
وی ادامه داد: استکبار جهانی امروز توانمندی ایستادگی در مقابل اقتدار رهبر معظم انقلاب را ندارد و به همین علت قصد داشت با در دست گرفتن مجلس خبرگان رهبری و نفوذ در آن به سیاست‌های کثیف خود دست پیدا کند؛ اما در این زمینه شکست خورد.

آیت الله جنتی فردی شجاع، دلیر، مدیر و فقیه و ولایتمدار است

حسینی تاکید کرد: اعضای پنجمین دوره خبرگان رهبری با رأی بالا آیت الله جنتی را به ریاست مجلس خبرگان انتخاب کردند و دست دشمنان نظام از نفوذ در این مجلس کوتاه شد.
وی ابراز کرد: آیت الله جنتی فردی شجاع، دلیر، مدیر و فقیه و ولایتمدار است که تحت تاثیر هیچ کس قرار نمی‌گیرد و به نتیجه‌ای که مطابق با موازین دینی و انقلابی در کشور می‌رسد، عمل می‌کند و این به مزاق دشمن خوش نمی‌آید.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه انتخاب آیت الله جنتی تودهنی محکمی به آمریکا و انگلیس وحامیان داخلی آنها بود، گفت: دشمنان نظام یک مجلس خبرگان انقلابی نمی‌خواهند؛ بنابراین تمام تلاش خود را کردند تا آیت الله جنتی به مجلس راه پیدا نکند اما با انتخاب وی به ریاست مجلس دچار خسارت عظیمی شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان