۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین مردم متدین سوریه، عراق و بحرین ارادتمند رهبر انقلاب هستند/ ضرورت تقویت رابطه بین حوزه علمیه قم و نجف
کد خبر: ۱۸۹۵۷۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مردم متدین سوریه، عراق و بحرین ارادتمند رهبر انقلاب هستند/ ضرورت تقویت رابطه بین حوزه علمیه قم و نجف

نماینده استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان با تاکید بر جایگاه مفهومی و مصداقی ولایت فقیه گفت: باید برای نشر فرهنگ ولایت فقیه در داخل و خارج کشور تلاشی بیش از پیش صورت گیرد.

مردم متدین سوریه، عراق و بحرین ارادتمند رهبر انقلاب هستند/ ضرورت تقویت رابطه بین حوزه علمیه قم و نجف

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ،آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان در نطق خودپیرامون جایگاه ولایت فقیه از نظر مفهوم و مصداق سخن گفت و تأکید کرد: «در بعد ولایت فقیه و نشر این فرهنگ در داخل و خارج کشور بیش از پیش باید تلاش کنیم».

نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق افزود: «از آنجا که ما معتقدیم ولایت فقیه و ولایت امر، محدود به قلمرو و مرز خاصی نیست، امروز شاهدیم در کشورهایی چون سوریه، عراق و بحرین مردم متدین چه ارادت و انقیادی نسبت به رهبر معظم انقلاب دارند و به گونه ای ستودنی است».

وی در ادامه بر ضرورت تقویت رابطه بین حوزه علمیه قم و حوزه علمیه نجف اشرف تأکید نمود و از دست اندرکاران مرکز مدیریت حوزه علمیه خواست مقدمات یک تعامل خوب بین طلبه های ایران و عراق را فراهم آورده و از این طرح و موضوع حمایت ویژه صورت پذیرد تا از موقعیت مناسب کشور عراق جهت ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و ناب محمدی کمال بهره برداری را داشت. و با تعامل این دو مرکز هم افزائی مفیدی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان