۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تصمیم دولت در راستای پیشگیری و مقابله با حوادث توسط جمعیت هلال احمر
کد خبر: ۱۸۹۵۷۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تصمیم دولت در راستای پیشگیری و مقابله با حوادث توسط جمعیت هلال احمر

هیات وزیران به منظور پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث و بحران ها با اختصاص ۱۵۲۰ میلیارد ریال به صورت تملک دارایی و ۴۸۰ میلیارد ریال به صورت هزینه ای به جمعیت هلال احمر کشور موافقت کرد.

تصمیم دولت در راستای پیشگیری و مقابله با حوادث توسط جمعیت هلال احمر

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری صبح قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حسن روحانی به منظور پیشگیری، آمادگی و مقابله با حوادث و بحران ها با اختصاص 1520 میلیارد ریال به صورت تملک دارایی و 480 میلیارد ریال به صورت هزینه ای به جمعیت هلال احمر کشور موافقت کرد.

در این جلسه همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی باتوجه به ابلاغ قانون بودجه سال 1395 کل کشور و تفاوت های قانون با لایحه پیشنهادی دولت، نتایج بررسی های خود در مورد هر یک از اقلام درآمدی را با توجه به عملکرد سال گذشته، تحلیل وضعیت و ارقام واقعی قابل حصول به استحضار هیأت وزیران رساندند.

در ادامه جلسه، وزارت نیرو نیز گزارشی در خصوص وضعیت اقتصادی صنعت برق کشور، مشکلات فراروی این صنعت و راه های برون رفت از آنها را به هیأت وزیران ارایه داد و پس از آن، دولت سازمانهای مسئول را موظف به مساعدت برای حل مشکلات این صنعت نمود.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان