۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تشییع پیکر همسر شهید بابایی فردا از مقابل امامزاده اسماعیل
کد خبر: ۱۸۹۴۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۵ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین اعلام شد:

تشییع پیکر همسر شهید بابایی فردا از مقابل امامزاده اسماعیل

از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین اعلام شد که تشییع پیکر همسر شهید بابایی فردا از مقابل امامزاده اسماعیل برگزار می‌شود.

تشییع پیکر همسر شهید بابایی فردا از مقابل امامزاده اسماعیل
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین طی بیانیه‌ای درگذشت همسر شهید بابایی را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:
خبر درگذشت بانو حاجیه حانم صدیقه حکمت همسر محترمه و گرانقدر خلبان شهید سرلشگر عباس بابایی موجب موجب تالم و تاثر شدید مردم استان قزوین شد.
بدون شک نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را وامدار و مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌هایی چنین بانوان فعال و دلسوخته‌ای می‌داند که باهمراهی حمایت و مقاومت در کنار دلیرمردان شجاع و پاکباخته‌ای چون سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی‌ها، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین درگذشت همسر مومنه و فهمیه خلبان شهید سرلشگر عباس بابایی که سرانجام پس از سال‌ها بردباری به همسر شهیدش پیوست به محضر مقام رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مردم قدرشناس و ولایتمدار استان قزوین، اقوام و آشنایان آن مرحومه، به ویژه فرزندان و بیت مکرم خانواده‌های بابایی و حکمت تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن بانوی بافضیلت و بااخلاص، علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نموده و از عموم مردم قدرشناس و وفادار استان قزوین دعوت می‌نماید تا با شرکت در مراسم تشییع جنازه مرحومه مغفوره حاجیه خانم صدیقه حکمت همسر محترمه و گرانقدر خلبان شهید سرلشکر عباس بابایی وفاداری خود را نسبت به خانواده شهید بابایی اعلام نمایند.

در پایان این بیانیه آمده است:
زمان تشییع مراسم همسر شهید بابایی فردا(پنج شنبه) ششم خردادماه ساعت 10 صبح از مقابل امامزاده اسماعیل(ع) تا امامزاده حسین(ع) گلزار شهدای استان قزوین.
"شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین"
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان