۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دهن کجی "قانون" به رئیس مجلس خبرگان+ عکس
کد خبر: ۱۸۹۴۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۵ ساعت: ۱۱:۳۲ ↗ لینک کوتاه

طوفان روزنامه های زنجیره ای؛

دهن کجی "قانون" به رئیس مجلس خبرگان+ عکس

روزنامه قانونی با انتخاب تیتر آخر اول به استقبال انتخاب آیت الله جنتی به سمت ریاست مجلس خبرگان رفته است.

دهن کجی "قانون" به رئیس مجلس خبرگان+ عکس
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ،روز گذشته در جریان انتخابات برای ریاست مجلس خبرگان،از 86 رای اخذ شده ؛ آیت الله احمد جنتی 51 ، آیت الله ابراهیم امینی 21 و آیت الله محمود‌هاشمی شاهرودی 13 رای کسب کردند.

اگرچه بزرگان اصلاح طلب در مقابل این انتخاب تا کنون سکوت کرده‌اند اما رسانه های اصلاح طلب نتوانستند ناراحتی خود را از این موضوع پنهان کنند تا جایی که تیترهای این رسانه ها ناراحتی آنها را بروز داد.

دهن کجی "قانون" به رئیس مجلس خبرگان+ عکس

روزنامه زنجیره‌ای قانون در دهن کجی به رئیس مجلس خبرگان با تیتر " آخر اول" این انتخاب را بازتاب داده است.

این روزنامه در جریان انتخابات و قبل از آن نیز دهن کجی های زیادی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان داشته است و این بار با مسخره کردن انتخاب خبرگان سعی در تخریب جایگاه این مجلس و رئیس آن داشته است.

 

این روزنامه در توضیح این دهن کجی آورده است: گزینه اول از طیفی بیرون آمده بود که خود را پیروز می‌دانست و  گزینه دوم، تنها بازمانده لیستی بود که تمام سعی خود را کرد تا در تهران موفق شود ولی به جایی نرسید.افکار عمومی تصور می‌کردند با توجه به اینکه لیستی تنها در تهران توانسته رقبای خود را پشت سر بگذارد، پس تمام 88 کرسی این مجلس در اختیار آنهاست.

روزنامه قانون برای اولین بار اقدام به شکستن چارچوب ها و حریم ها نکرده است و در جریان ورود غیر قانونی سربازان آمریکایی به ایران در قامت مدافعان آمریکا در کشور ظاهر شد.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان