۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان قزوین
کد خبر: ۱۸۹۱۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در حسینیه آستان مقدس امام زاده حسین (ع) قزوین برگزار شد؛

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان قزوین

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای ۴ و ۵ و شهدای دی ماه قزوین و حومه مراسمی بعد از ظهر امروز در حسینیه آستان مقدس امام زاده حسین (ع) برگزار شد.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان قزوین

به گزارش صبح قزوین، در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 و شهدای دی ماه قزوین و حومه  در حسینیه آستان مقدس امام زاده حسین (ع) برگزار شد جمعی از مسئولین استان از جمله حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی امام جمعه موقت قزوین و جمعی از خانواده شهدا شرکت داشتند.

حسینیه امام زاده حسین (ع) قزوین مملو از جمعیتی بود که به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدا و یادآوری شهامت، شجاعت و دلاور مردی های رزمندگان جان بر کف اسلام در این مراسم حاضر شده بودند تا بگویند هنوز از یادمان نرفته اند جوانانی که با بذر جان خود آرامش و آسایش را برای هم میهنان خود به ارمغان آوردند.

شهیدانی که خونشان را دادند تا ما آزادی، آزادگی و شرفمان را ندهیم.
شجاعانه در مقابل متجاوزان ایستادگی کردند تا ما با آرامش زندگی کنیم.

مردم شهید پرور استان قزوین با حضور در این مراسم نشان دادند خانواده شهدا تنها نیستند بلکه حمایت و همراهی سایر مردم جامعه را نیز با خود همراه دارند.

خانواده شهدا نیز تلاش کردند تا از میهمانان فرزندانشان با شیرینی و حلوا و.
.
.
به نحو شایسته ای پذیرایی نمایند.

 سخنرانی حجت الاسلام عابدینی پیرامون درسهایی از زندگی شهدا و مداحی و سینه زنی ذاکر اهل بیت از برنامه هایی بود که در این مراسم اجرا شد.

در پایان حاضران در این مراسم با حضور باشکوه خود در گلزار شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های رهبر انقلاب امام خمینی (ره) و شهدای 8 سال دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند.

انتهای پیام/ 7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان