۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دعای پر فیض ندبه به منظور ترویج فرهنگ مهدویت برگزار می شود
کد خبر: ۱۸۹۰۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین؛

دعای پر فیض ندبه به منظور ترویج فرهنگ مهدویت برگزار می شود

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان قزوین گفت: دعای ندبه روز جمعه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به منظور ترویج فرهنگ مهدویت و ایجاد فضای معنوی برگزار می شود.

دعای پر فیض ندبه به منظور ترویج فرهنگ مهدویت برگزار می شود
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام عابدینی گفت: 20 دی ماه روزی است که امام حسن عسگری(ع) به شهادت می رسند و ولایت ایشان به امام زمان (عج) می رسد.
وی اظهار کرد: به همین مناسبت دعای ندبه روز جمعه به مناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) که روز «دانشگاه، مهدویت و انتظار» نامیده شده و به منظور ترویج فرهنگ مهدویت و ایجاد فضای معنوی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار می شود.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان قزوین بیان کرد: این مراسم با اقامه نماز جماعت صبح و سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده و مداحی حاج حسین هوشیار در مسجد دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار خواهد شد.
عابدینی خاطرنشان کرد: از خواص دعای ندبه این است که هرگاه در جایی با حضور قلب و اخلاص تمام و توجه به مضامین عالی آن خوانده شود عنایت و توجه امام زمان(ع) را به آن مکان جلب می‌کند بلکه باعث حضور حضرت(ع) در آنجا می‌شود.
این برنامه با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، هیئت رزمندگان اسلام، دانشگاه آزاد، دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، دانشگاه علوم پزشکی، موسسه آموزش عالی رجاء، سهروردی، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، حوزه هنری، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار می شود.
انتهای پیام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان