۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ‌نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تاثیر مثبتی بر جامعه می‌گذارند
کد خبر: ۱۸۸۹۹۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

‌نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تاثیر مثبتی بر جامعه می‌گذارند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال می‌تواند آثار مثبتی در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برجای گذارد.

‌نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تاثیر مثبتی بر جامعه می‌گذارند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال می‌تواند آثار مثبتی در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برجای گذارد.

به گزارش خبرنگاری صبح قزوین ( صبح قزوین ) - منطقه چهارمحال و بختیاری - قاسم سلیمانی دشتکی چهارم خردادماه در آئین افتتاح دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان، اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه کاری ارزشمند است و آثاری که در آن خلق شده است نیز ارزشمند بوده و کار تولیدکنندگان آن‌ها قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه می‌تواند آثار مثبتی در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برجای گذارد.

استاندار با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود این نمایشگاه با استقبال بسیار خوب مردم روبه‌رو شود، گفت: برگزاری این نمایشگاه مورد تایید نظام و دستگاه‌های استان است.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: این فضا می‌تواند برای جوانان اشتغال ایجاد کند و این قشر می‌تواند با برنامه‌سازی و ورود به کارهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خدماتی کارهایی درآمدزا انجام دهد.

وی با بیان اینکه رسانه‌های مجازی کشور در گذشته تحت تاثیر رسانه‌های غربی قرار گرفته بودند، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای پدافند غیرعامل ارتقاء فضای مجازی است تا بدین وسیله بتوان کارهای فرهنگی قوی، ایمن‌سازی و فرهنگ‌سازی انجام داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با فرهنگ‌سازی در این زمینه باید اصالت فرهنگی ایران اسلامی را در ایران و سایر کشورها مسلط کنیم.

سلیمانی دشتکی به اهمیت فضای مجازی در مسائل اجتماعی و سیاسی اشاره کرد و گفت: مثلا کاندیداها و افراد فعال در انتخابات توانستند از طریق فضای مجازی ایده‌های خود را بیان کنند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی در مسائل زیست‌محیطی و سایر مسائل مرتبط با توسعه کشور موثر است، خاطرنشان کرد: NGOها و کاربران مختلف فضای مجازی از این طریق می‌توانند به سرعت به آخرین اطلاعات مربوطه دست یابند و اگر مشکلی وجود داشت آن را برطرف کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: این فضا در رشد و نمو کودکان و نوجوانان فضایی قابل پذیرش و ایده‌آل است که برای این قشر ایجاد انگیزه می‌کند.

سلیمانی دشتکی در ادامه به وجود آسیب‌های فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: پدافند غیرعامل باید با کمک کاربران و متخصصین در این زمینه فرهنگ‌سازی کند.

وی گفت: برنامه‌سازان و افراد مسلط به این فضا باید با فرهنگ بیگانه مقابله کنند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان