۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نیاز آموزش و پرورش آذربایجان غربی به ۳۰۰۰ نیروی انسانی جدید
کد خبر: ۱۸۸۷۲۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نیاز آموزش و پرورش آذربایجان غربی به ۳۰۰۰ نیروی انسانی جدید

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش این استان نیازمند جذب ۳۰۰۰ نیروی انسانی جدید برای سال تحصیلی آینده است.

نیاز آموزش و پرورش آذربایجان غربی به ۳۰۰۰ نیروی انسانی جدید

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش این استان نیازمند جذب 3000 نیروی انسانی جدید برای سال تحصیلی آینده است.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه آذربایجان غربی، بهرام صمدی افزود: برای سال آینده 950 نفر از مهرماه و بهمن ماه از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان وارد چرخه آموزش و پرورش می‌شوند که 650 نفر از مهرماه و بقیه از بهمن ماه وارد نظام آموزش و پرورش استان خواهند شد.

وی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده 1084 نفر نیز بازنشسته شوند که نیاز استان به استخدام‌های جدید همچنان پا برجا خواهد بود.

صمدی اظهار کرد: در استان به ازای هر 15 دانش آموز یک نفر نیروی انسانی وجود دارد در حالی که در برخی از استان‌ها مانند ایلام به ازای هر 9 نفر دانش آموز یک نفر نیروی انسانی وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: نیاز استان به جذب نیروی انسانی جدید در نشست با استاندار آذربایجان غربی مطرح شده و قرار است در ردیف پیشنهادی به هیئت دولت در سفر آتی رئیس جمهوری به استان مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان