۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین سکوت؛ تنها پاسخ دولتی‌ها به سانسور سخنان مهم آیت الله مکارم در دیدار با رئیس جمهور
کد خبر: ۱۸۸۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۴ ساعت: ۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

تماس های بی نتیجه با معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور؛

سکوت؛ تنها پاسخ دولتی‌ها به سانسور سخنان مهم آیت الله مکارم در دیدار با رئیس جمهور

در حالی که آیت الله مکارم شیرازی ده دغدغه مردم را به روحانی گوشزد کردند، رسانه دولت در اقدامی عجیب این دغدغه ها را سانسور کرد.

سکوت؛ تنها پاسخ دولتی‌ها به سانسور سخنان مهم آیت الله مکارم در دیدار با رئیس جمهور
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، طی روز های گذشته خبری از ملاقات روحانی با آیت الله مکارم شیرازی بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی درج شد که محورهای مهمی از این دیدار در رسانه ها بازتاب یافت.

 روزنامه رسالت صبح روز گذشته تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و 10 نگرانی مردم که از سوی آیت الله مکارم شیرازی به روحانی انتقال داده شده بود را منتشر کرد.

 عدم راه اندازی واحد های تولیدی در داخل کشور، نبود بازرسی های جامع و گسترده، واردات بی رویه، افزایش تعداد بیکاران مخصوصا جوانان، رفتار های جناحی در دولت، مطالبه گری از غرب به ویژه آمریکا، وضع مالیات ها به صورت غیر عادلانه، سامان بخشیدن به یارانه بگیران، عدم رسیدگی به مسائل فرهنگی و مفاسد سایت ها و شبکه های اجتماعی و ... برخی از مواردی بود که در تذکرات آیت الله مکارم به روحانی دیده می‌شد.

این نگرانی ها در حالی که انتقاداتی به عملکرد دولت را نیز به دنبال داشته است، در رسانه های دولتی بایکوت شده است؛‌ به طوری که خبرگزاری دولت از این دیدار تنها به انتشار عکس هایی به همراه برخی از تعاریف از دولت بسنده کرده است.

این خبرگزاری هیچ یک از دغدغه های مردم که آیت الله مکارم به روحانی منتقل کرده است را بازنشر نداده است چرا که این دغدغه ها رنگ و بوی انتقاد به برخی از رفتارهای دولت را نیز داشته است.

 در همین رابطه خبرنگار دانا تماس هایی با پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور داشت که متأسفانه هیچ کدام از آنها به نتیجه ای نرسید؛ دفتر معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور  هم بعد از تماس های مکرر خبرنگار دانا برای پیگیری این موضوع اظهار داشت در فرصتی مناسب با خبرنگار تماس خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان