۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ضرورت رعایت ضوابط و استانداردهای ایمنی از سوی شرکت‌های پیمانکار
کد خبر: ۱۸۸۲۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت: ۱۴:۴۱ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین تاکید کرد

ضرورت رعایت ضوابط و استانداردهای ایمنی از سوی شرکت‌های پیمانکار

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به ضرورت رعایت ضوابط و استانداردهای ایمنی از سوی شرکت‌های پیمانکارگفت: شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد ادارات و شرکت‌های خدماتی بدون کسب مجوزهای لازم، ‌ مبادرت به حفاری در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر نکنند.

ضرورت رعایت ضوابط و استانداردهای ایمنی از سوی شرکت‌های پیمانکار
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، حجت الاسلام صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: حسب گزارشات واصله، شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد ادارات و شرکت‌های خدماتی بدون کسب مجوزهای لازم از کمیسیون‌های ذیربط و بدون هماهنگی های لازم مبادرت به حفاری در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به ضرورت رعایت ضوابط و استانداردهای ایمنی از سوی شرکت‌های پیمانکار ادامه داد: به نظر می‌رسد شرکت‌های پیمانکار پس از کسب مجوزهای لازم بدون اطلاع پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه اقدام به کنده کاری، حفاری، تعمیر و مرمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این شرکت‌ها ضوابط و استانداردهای ایمنی در عملیات اجرایی راه‌ها که بایستی به تایید مسئولین مرتبط برسد را رعایت نمی‌کنند که این امر ممکن است باعث افزایش تصادفات وسایط نقلیه و منجر به خسارات جانی و مالی به شهروندان شود.

دادستان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: البته موارد مورد اشاره در گذشته به صورت کتبی به ضابطین اعلام شده و مأمورین نیروی انتظامی باید به وظیفه قانونی خویش در جهت پیشگیری از وقوع جرم با رعایت مواد 211 و 212 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی مصوب 1384 اقدام و در صورت عدم رعایت مقررات مذکور از ادامه کار متخلفین خودداری به عمل آورند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان