۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین گودرزی در زاهدان; توسعه ورزش در حاشیه شهرها کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد
کد خبر: ۱۸۸۱۲۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

گودرزی در زاهدان; توسعه ورزش در حاشیه شهرها کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد

وزیر ورزش و جوانان در سفر استانی به استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر توسعه فعالیت های ورزشی در مناطق حاشیه‌ای شهرها، گفت: تقویت و توسعه ورزش در این مناطق عاملی برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

گودرزی در زاهدان; توسعه ورزش در حاشیه شهرها کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد

وزیر ورزش و جوانان در سفر استانی به استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر توسعه فعالیت های ورزشی در مناطق حاشیه‌ای شهرها، گفت: تقویت و توسعه ورزش در این مناطق عاملی برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش صبح قزوین ، عملیات اجرایی ساختمان مشترک هیات های ورزشی سیستان و بلوچستان روز دوشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل حوزه وزارتی، معاون توسعه منابع و پشتیبانی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه، استاندار و شماری از مسئولان سیستان و بلوچستان در دهکده ورزشی زاهدان آغاز شد.

وزیر ورزش و جوانان در این مراسم اظهارکرد: اقدامات شایسته ای در جهت احیا و رونق ورزش سیستان و بلوچستان انجام شده و باید تلاش کنیم این اقدامات مثبت روز به روز افزایش یابد.

گودرزی با تاکید بر توسعه فعالیت های ورزشی در مناطق حاشیه‌ای شهرها اظهارکرد: تقویت و توسعه ورزش در مناطق حاشیه شهرها عاملی برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: فراهم آوردن امکانات ورزشی در محله های حاشیه ای شهرها با رویکرد عدالت محور از جمله اقدامات لازم در این خصوص است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: مدیران ورزش سیستان و بلوچستان راهکارهای خود را برای تحقق این مهم و ایجاد زیرساخت ها به وزارتخانه ارائه دهند تا برنامه ریزی های لازم به منظور توسعه این زیر ساخت ها صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز با ارائه گزارشی از مشخصات ساختمان هیات های ورزشی استان گفت: این ساختمان در زمینی به گستره پنج هزار و 740 متر مربع در دهکده ورزشی زاهدان ساخته می شود.

حسین ثوری اظهار داشت: برای ساخت این ساختمان ورزشی در مرکز سیستان و بلوچستان اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال درنظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برنامه ریزی شده این ساختمان تا پایان سال 1396 به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز به منظور شرکت در ستاد عالی ساماندهی جوانان و شورای عالی راهبردی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان وارد زاهدان مرکز این استان شد.

گودرزی در بدو ورود به زاهدان در فرودگاه این شهرستان مورد استقبال استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و شماری از مدیران سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی پس از ورود به زاهدان با حضور در گلزار شهدا بهشت مصطفی این شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت مجتمع هیات های ورزشی سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به زاهدان بوده است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین عصر امروز در جشن نیمه شعبان و تجلیل از سازمانهای مردم نهاد فعال سیستان و بلوچستان در زاهدان شرکت می کند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان