۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین آیت الله جنتی قطعا کاندیدای ریاست خبرگان می شود
کد خبر: ۱۸۷۸۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۳ ساعت: ۰:۴۶ ↗ لینک کوتاه

واکنش به تلاش ها برای ایجاد اختلاف در بین نیروهای انقلابی خبرگان

آیت الله جنتی قطعا کاندیدای ریاست خبرگان می شود

یک منبع آگاه ضمن واکنش به خبر سازی های مغرضانه، تاکید کرد که آیت الله جنتی قطعا کاندیدای ریاست خبرگان پنجم می شوند.

آیت الله جنتی قطعا کاندیدای ریاست خبرگان می شود
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،در حالی که برخی از جریان های سیاسی با انتشار شایعات و خبر سازی های مغرضانه درصدد ایجاد اختلاف بین نیروها و جریان انقلابی خبرگان هستند، یک منبع آگاه در گفت وگو با رسا به این موضوع واکنش نشان داد و از قطعی بودن کاندیداتوری آیت الله جنتی برای ریاست مجلس خبرگان در دوره پنجم خبر داد.

 

این منبع آگاه صحبت های مطرح شده افرادی که مسؤولیتی هم در مجلس خبرگان ندارند مبنی بر عدم تمایل آیت الله جنتی به کاندیداتوری برای ریاست مجلس خبرگان رهبری را تکذیب کرد.

 

در حالی که برخی از جریان های درون خبرگان از ریاست خبرگان پنجم مایوس شده اند، این جریان تمام تلاش خود را برای ایجاد تفرقه بین جریان انقلابی خبرگان بکار بسته است.

 

با وجود فضا سازی این جریان، نیروهای انقلابی خبرگان پنجم به شکل یکپارچه از آیت الله جنتی حمایت می کنند و علی رغم اظهار نظرهای غیر مسؤولانه برخی افراد درباره ریاست آینده خبرگان، دبیر شورای نگهبان در پی درخواست های صریح و مکرر نامزد ریاست خواهد شد.

 

از سوی دیگر شنیده از منابع موثق حاکی است، آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله مؤمن به دلیل کاندیداتوری آیت الله جنتی قطعا داوطلب ریاست خبرگان نخواهند شد.

انتهای پیام/1404

منبع: رجا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان