۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین انتقاد کلینتون از سیاست‌های حمل سلاح ترامپ
کد خبر: ۱۸۷۷۷۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

انتقاد کلینتون از سیاست‌های حمل سلاح ترامپ

هیلاری کلینتون گفت، سیاست‌ آزادی حمل سلاح ترامپ نه تنها راه خلاصی نیست، بلکه سیاستی خطرناک است که می‌تواند موجب کاهش امنیت در آمریکا شود.

انتقاد کلینتون از سیاست‌های حمل سلاح ترامپ

هیلاری کلینتون گفت، سیاست‌ آزادی حمل سلاح ترامپ نه تنها راه خلاصی نیست، بلکه سیاستی خطرناک است که می‌تواند موجب کاهش امنیت در آمریکا شود.

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین )، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، گفت: آمریکا کشوری است که با اپیدمی خشونت‌های تسلیحاتی مواجه است و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری کشور از سلاح‌های بیشتر در مدارس ما و نفرت و تفرقه بیشتر در خیابان‌های ما صحبت می‌کند!

اظهارات وی در حالی مطرح می‌شود که دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا، روز قبل در اظهاراتی کلینتون را به خاطر حمایت از اعمال محدودیت درخصوص مالکیت و حمل اسلحه، "هیلاری بی‌دل و جرات " خوانده بود.

کلینتون که در جریان سخنرانی در کنفرانسی که از سوی بنیاد مارتین ترایون برای کمک به مادرانی که فرزندان یا سایر اقوام خود را در جریان تیراندازی از دست داده‌اند، برگزار شده بود، گفت: این سیاست راهی نیست که ما را ایمن نگاه دارد.

کلینتون ضمن تمجید از شجاعت مادرانی که فرزندان خود را در پی خشونت‌های تسلیحاتی از دست داده‌اند، گفت: صرف نظر از اینکه کودکان ما در کدام منطقه زندگی می‌کنند، ما یک وظیفه اخلاقی داریم تا از فرزندان خود محافظت کنیم.

وی افزود: اگر شما می‌خواهید تصور کنید آمریکای مورد نظر ترامپ به چه شکل خواهد بود، کودکان بیشتری با خطر خشونت، تعصب،‌ خشم و ترس تصور کنید.

وی بار دیگر خواستار مبارزه با لابی قدرتمند انجمن تسلیحاتی ملی آمریکا شد و گفت: ما ساکت نخواهیم ماند و نخواهیم ترسید.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان